توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

مصاحبه کفاشیان درحمایت ازبرانکو،علیه کی روش

در روزهای اخیر بحث استعفای کارلوس کی‌روش از سوی رسانه‌های داخلی و خارجی به شدت مورد توجه قرار گرفت. استعفایی که جزئیات آن همچنان به صورت محرمانه در اختیار مهدی تاج رئیس فدراسیون است و هنوز هیچ یک از اعضای هیات‌رئیسه متن کتبی استعفای سرمربی تیم ملی ایران را ندیده‌اند.

باز خبر,در روزهای اخیر بحث استعفای کارلوس کی‌روش از سوی رسانه‌های داخلی و خارجی به شدت مورد توجه قرار گرفت. استعفایی که جزئیات آن همچنان به صورت محرمانه در اختیار مهدی تاج رئیس فدراسیون است و هنوز هیچ یک از اعضای هیات‌رئیسه متن کتبی استعفای سرمربی تیم ملی ایران را ندیده‌اند. اختلاف و درگیری کی‌روش با برانکو نیز یکی دیگر از موضوعات حاشیه‌ای این روزهای فوتبال ایران محسوب می‌شود.
به گزارش تابناک ورزشی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این درگیری ها از سرمربی قرمزها حمایت کرد و گفت: با شخصیتی که از برانکو می‌شناسم می‌دانم که او از حضورش در پرسپولیس لذت می‌برد و چشم به نیمکت تیم ملی ندوخته است.
به عنوان یکی از اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون استعفای کی‌روش تا چه حد جدی است؟
من به عنوان یکی از اعضای فدراسیون فوتبال ایران قویا تاکید می‌کنم که تحت هر شرایطی ما حامی کارلوس کی‌روش هستیم و با توجه به موقعیتی که تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ دارد تاکید می‌کنم که اعضای هیات‌رئیسه پشتیبان سرمربی تیم ملی هستند.
پس به همین دلیل نازش را می‌کشید؟!
بله باید هم نازش را بکشیم چون او سرمربی تیم ملی است و برای اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان با آسودگی خاطر به مسابقات برگشت پا بگذارد او را حمایت می‌کنیم و نازش را هم می‌کشیم.
پس برانکو چطور؟ کی‌روش معتقد است او به نیمکت تیم ملی چشم دوخته و برخی در این زمینه حامی‌اش هستند.
خیر. قسم می‌خورم در هیات‌رئیسه و در فدراسیون فوتبال هیچ دیدگاهی نسبت به حضور برانکو روی نیمکت تیم ملی ایران وجود نداشته و چنین چیزی یکبار هم مطرح نشده است.ما تا به حال چنین بحثی را در هیات‌رئیسه و فدراسیون نداشتیم چون معتقدیم فقط باید با کی‌روش به جام جهانی ۲۰۱۸ برویم و تا پایان جام جهانی از این مربی پرتغالی حمایت خواهیم کرد.
خود برانکو چطور آیا واقعا نگاه او به نیمکت تیم ملی است؟
با توجه به شناختی که از شخصیت برانکو دارم معتقدم نیز او چنین نظری ندارد. شخصیت برانکو را خیلی خوب می‌شناسم. این روزها وی از حضورش روی نیمکت پرسپولیس لذت می‌برد و هیچ چشمی به نیمکت تیم ملی ندوخته است و من قویا این موضوع را رد می‌کنم.
با این شرایط مخالفت فدراسیون با استعفای کی‌روش قطعی است؟
بله چون دلیلی ندارد در یک وضعیت حساس و بعد از ۵ سال بخواهیم تیم را از کی‌روش گرفته و به فرد دیگری بسپاریم. این دیدگاه اصلا منطقی نیست.
چه زمانی با کی‌روش جلسه برگزار خواهید کرد؟
تعیین زمان جلسه هیات‌رئیسه و فدراسیون با کارلوس کی‌روش کاملا در اختیار تاج است. تاج و ساکت باید در این زمینه تصمیم نهایی را گرفته و به ما اعلام کنند.
به عنوان رئیس سابق فدراسیون آیا اختلاف برانکو و کی‌روش حل‌شدنی است؟
بله هر اختلافی قابل حل است. به نظرم باید تعامل طرفین در این زمینه بیشتر شود. کی‌روش در وهله اول بداند که فدراسیون حامی اوست و باشگاه‌های ما نیز باید آگاه باشند که با صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی همه از جمله بازیکنان و باشگاه‌ها منفعت خواهند برد. با رفتن به جام جهانی همه جوره رشد خواهیم کرد. برای حل این قضیه به نظرم نباید منفعت شخصی را در نظر گرفت. ما باید منفعت ایران را در اولویت همه امور قرار دهیم.
آقای کفاشیان آیا تا به حال خودتان نامه استعفای کی‌روش را به چشم خود دیده‌اید؟
خیر. من ندیده‌ام. فقط شفاهی به ما گفته‌اند که کی‌روش استعفا کرده و برخی از مطالب را نیز در رسانه‌ها خواندم.
روز گذشته کی‌روش در مصاحبه‌ای اعلام کرده که ایران پول ندارد تا با تیم‌های بزرگ بازی کند. واقعا ما بی‌پول هستیم؟
ما پول نداریم؟! ما خودمان تیم بزرگی هستیم، ما تیم اول آسیا هستیم. تیم‌های بزرگ همیشه برای بازی کردن پیشنهاد دریافت می‌کنند و مشکلی هم برای بازی با تیم‌های بزرگ نداریم. شاید قبلا که در رتبه‌های پایین‌تری بودیم از ما پول می‌خواستند اما اکنون نگاه آسیا به ما متفاوت است. ما با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنیم در ضمن پولی هم نیاز نیست که بدهیم.
پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *