توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

خرید ایرباس حقارت است، یا گم شدن دکل نفتی و فرار رئیس بانک ملی و…؟

اعتماد نوشت:پس از نشستن نخستین ایرباس خریداری شده از فرانسه در فرودگاه مهرآباد و مراسمی که به همین مناسبت و با حضور برخی از شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی کشور از جمله وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

باز خبر,اعتماد نوشت:پس از نشستن نخستین ایرباس خریداری شده از فرانسه در فرودگاه مهرآباد و مراسمی که به همین مناسبت و با حضور برخی از شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی کشور از جمله وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، توپخانه تندروها بی‌هدف به کار افتاد و پیاپی شلیک کردند و حتی با کلمات تمسخرآمیزی از این واقعه یاد نمودند و نشستن این هواپیما را فرود تحقیرآمیزی معرفی کردند.

حقارت، خرید این کالای بین‌المللی نیست، حقارت آن وقتی است که بیشترین تلفات هوایی را در جهان داشته باشیم. حقارت زمانی است که رییس یک دولت به مشایعت تفنگداران متجاوز انگلیسی برود. حقارت آن زمانی است که پول این ملت را یک مشت دلال بخورند و چند لیوان آب هم روی آن سر بکشند و هیچ حسابی هم به مردم پس ندهند.

حقارت وقتی است که برای نقل و انتقال پول، از هواپیمای خصوصی استفاده شود و در میانه راه! میلیون‌ها دلار آن آب شود! حقارت وقتی است که بانک مرکزی یک کشور بزرگ را در برابر چند دلال خلع قدرت کنند. حقارت وقتی است که پول این ملت صرف خرید دکل نفتی دست چندم با چند برابر قیمت شود، بعد هم آن دکل سر از امریکای لاتین درآورد. حقارت وقتی است که معاون اول رییس‌جمهور پس از پایان دوره‌اش محاکمه و به جرم فساد زندانی شود. حقارت وقتی است که رییس مهم‌ترین بانک دولتی کشور پس از اختلاس فرار کند و در کانادا زندگی آرامی را در کاخ خود پایه‌گذاری کند. حقارت از آن کسانی است که به نام ملت ولی به کام دلالان عمل کردند.

پسندیدم(6)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

1 نظر برای “خرید ایرباس حقارت است، یا گم شدن دکل نفتی و فرار رئیس بانک ملی و…؟”

  1. ناشناس گفت:

    دمت گرم

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *