توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
رای الیوم؛

حمله شدید وزارت خارجه ترکیه به ایران

«ایران از بهبود روابط آنکارا و مسکو به خشم آمده است و این کشور لازم است که نفوذ خود را در منطقه برای آرامش پایدار بکارگیرد.»

بازخبر  به نقل از روزنامه “رای الیوم”، یک مقام مسئول در وزارت خارجه ترکیه طی ادعایی به خبرگزاری “الاناضول” گفت: «ایران از بهبود روابط آنکارا و مسکو به خشم آمده است و این کشور لازم است که نفوذ خود را در منطقه برای آرامش پایدار بکارگیرد.»

 

به گزارش رای الیوم، این مقام ترکیه ای که نخواست نامش فاش شود، در ادامه مدعی شد: «رابطه ایران با “پ.ک.ک” بر کسی مخفی نیست هر چند که تهران این رابطه را تکذیب کرده است. این کشور عامل موثر در ایجاد تنش میان ترکیه و عراق است و در این دو سال اخیر برخورد و نحوه رابطه ایران با ترکیه بسیار عوض شده است.»

 

  این مقام مسئول در ادامه ادعا کرد: «ایران سیاست های طائفه ای در منطقه دنبال می کند و این طائفه گری را وارد قانون اساسی خود هم کرده است. با وجود این مسائل هم ایرانی ها فکر می کنند این ترکیه است که سیاست های طائفه ای سنّی را در منطقه دنبال می کند. ضروری است که ایران از اقداماتی که ثبات را در منطقه به هم می زند، دوری کند.»

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(4)
کلمات کلیدی: ،

1 نظر برای “حمله شدید وزارت خارجه ترکیه به ایران”

  1. ناشناس گفت:

    خواهشا وقتی گوینده این مطالب مجهول الهویه است با انتشار این شایعات هیزم برای آتش آمریکا و انگلیس جور نکنید

    پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *