ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تولید ۱۵۰ تن ماهی در آب های هرمزگان

معاون آبزی‌پروری اداره کل شیلات هرمزگان از تولید ۱۵۰تن ماهی در آب‌های هرمزگان توسط پرورش‌دهندگان ماهی در قفس در سال جاری خبر داد .

باز خبر,به گزارش تابناک هرمزگان، علی کریمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح پرورش ماهی در قفس از اولویت‌های طرح‌های اقتصاد مقاومتی است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۷ هزار تن ماهی در قفس در استان تولید شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۳ فقره مجوز سرمایه‌گذاری طرح پرورش ماهی در قفس صادرشده است .

معاون آبزی‌پروری اداره کل شیلات هرمزگان بابیان اینکه این مجوزها در شهرستان‌های بندرلنگه و قشم است، تصریح کرد: به متقاضیان سرمایه‌گذاری در این طرح از طرف صندوق توسعه ملی تسهیلات پرداخت می‌شود.

کریمی اظهار کرد: ماهی‌هایی که در این طرح پرورش داده می‌شوند از نوع شانک دریایی و سوف دریایی است که با شرایط آب‌های خلیج‌فارس سازگاری دارد.

معاون آبزی‌پروری اداره کل شیلات هرمزگان اضافه کرد: ماهی‌های پرورش داده‌شده در قفس بر روی دریا طعم بهتر و ارزش غذایی بیشتر از ماهیان پرورش داده‌شده در استخرها دارند.

کریمی در پایان گفت: صادرات به کشورهای روسیه و حاشیه خلیج‌فارس و تأمین بازارهای داخلی از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

به گزارش ایسنا، هرمزگان در چند سال اخیر به علت صیدهای غیرمجاز و بی‌رویه و آلودگی‌ها با کاهش ذخایر آبزیان روبه‌رو است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *