توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

انتقاد جهانگیری از عملکرد بعضی رسانه‌های منتقد

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نقش و نفوذ رسانه‌ها در افکار عمومی جامعه، به عملکرد برخی رسانه‌های منتقد دولت اشاره و اظهار کرد: متأسفانه برخی رسانه‌های مخاف دولت که بعضاً از سرمایه‌های عمومی استفاده می‌کنند به جای انتقاد از تفکر و سیاست‌های دولت از نوعی جنگ روانی علیه دولت استفاده می‌کنند و در تلاشند که در اذهان مردم از دولت و مجلس برآمده از رأی مردم تصویری ناکارآمد نشان دهند.

بازخبر / اسحاق جهانگیی معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در اختتامیه نخستین جشنواره «زن،‌ رسانه و خانواده» با تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از حضور گسترده و آگاهانه مردم در مراسم‌های تشییع، تدفین و گرامیداشت‌های ایشان تقدیر و اظهار کرد: حضور پرشور و بی‌سابقه مردم در این مراسم‌ها پیام‌های متعددی دارد که امیدواریم که آنها به استقرار و تثبیت اهداف بزرگی که مردان بزرگ انقلاب در سر دااشتند منجر شود.

وی ادامه داد: باید به حکمت از دست دادن این فقیه عالیقدر اندیشید و از میراث گرانقدری که آن شخصیت ممتاز برای ما به جای گذاشته‌اند به تناسب مسائل و اقتضائات پیش رو بهره ببریم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *