آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور؛

قوی‌ترین مردان هرمزگان مشخص شدند+فیلم

رئیس هیئت پرورش اندام و بدن‌سازی شهرستان میناب از برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان استان و شناخت نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

بازخبر / عباس رئیسی منطقه خلیج‌فارس در میناب، افزود: با توجه به اینکه شهرستان میناب مهد استعدادهای هنری و ورزشی استان است و در طول سال‌های گذشته از این شهرستان ورزشکارانی به مسابقات استانی، کشوری و جهانی معرفی‌شده است، از مسئولان ورزش استان درخواست می‌شود برای میزبانی این مسابقات در مرحله کشوری در این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند تا با سنجش ورزشکاران خود بتوانیم گام مهمی را برای ورزش پرورش اندام شهرستان و استان برداریم.

وی اظهار کرد: پس‌ازاین رقابت سنگین در پایان امید رنجبر با کسب ۳۸ امتیاز  به‌عنوان قوی‌ترین مرد استان هرمزگان در سکوی نخست ایستاد، رضا عباسی با کسب ۳۳ امتیاز به‌عنوان نایب‌قهرمان بالای سکو رفت و شایان شاهی نیز با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
رئیس هیئت پرورش اندام و بدن‌سازی شهرستان میناب، تصریح کرد: نفرات برتر این رقابت به مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان کشور اعزام می‌شوند.
رئیسی عنوان کرد: این مسابقه در شش آیتم که شامل حمل چمدان۱۲۰کیلویی، غلتاندن لاستیک ۴۰۰ کیلویی، چرخاندن اسباب ۳۵۰ کیلویی، بلند کردن اسکات تعادلی ۴۰۰ کیلویی،حمل لیفت ۴۰۰ کیلویی و حرکت سه‌گانه حمل وزنه‌ها اجرا شد.
این مقام مسئول اظهار کرد: تاکنون چهار دوره از این مسابقات به میزبانی شهرستان میناب برگزارشده بود که پنجمین دوره آن نیز برای معرفی برترین‌ها و راه‌یابی به مسابقات کشوری با شرایط استاندارد کشوری برگزار شد.
رئیسی بابیان اینکه برای نفرات برتر نیز جوایزی در نظر گرفته‌شده است، بیان کرد: در پایان این مسابقه به نفر اول جایزه ۱۵میلیون ریالی، نفر دوم جایزه  ۱۰ میلیون ریالی و نفر سوم نیز جایزه ۵ میلیون ریالی اهدا شد.
وی بوستان ساحلی میناب را محل برگزاری مسابقات چندجانبه قوی‌ترین مردان هرمزگان عنوان و بیان کرد: این مسابقات در ۶ آیتم برگزار شد.
رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام شهرستان میناب سطح برگزاری این رقابت‌ها را مطلوب دانست و عنوان کرد: ورزشکاران حاضر در این مسابقات و مسئولان از روند برگزاری آن راضی بودند.
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *