توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

لس‌آنجلس‌تایمز: اوباما با وعده صلح آمد، با میراث جنگ می‌رود

روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز به یادآوری وعده‌های رئیس‌جمهور این کشور برای ایجاد صلح پرداخته اما نوشته وی در حالی که کاخ سفید را ترک می‌کند که میراث جنگ بر جا گذاشته است.

باز خبر,به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه آمریکایی نوشته که دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور این کشور با وعده ایجاد صلح روی کار آمد اما در نهایت، هم‌اکنون با میراث جنگ کاخ سفید را ترک می‌کند.

روزنامه لس‌انجلس‌تایمز می‌نویسد وقتی اوباما سال ۲۰۰۸ روی کار آمد وعده داد درگیری‌های کشورش در عراق و افغانستان را به اتمام برساند. او در دور دوم هم وعده داد که آمریکا را از وضعیت دائمی جنگ خلاص کند.

این روزنامه می‌نویسد: «اما اکنون که اوباما می‌خواهد مسئولیت‌هایش به عنوان فرمانده کل قوا را تحویل دونالد ترامپ بدهد، میراثی بسیار متفاوت به یادگار گذاشته است.»

در ادامه آمده است: «نیروهای نظامی آمریکا در طول تمامی هشت سال دوران اوباما، غیر از دو سال اول، درگیر جنگ بوده‌اند. او حملات هوایی یا عملیات‌های نظامی در هفت کشور آغاز کرده است: افغانستان، عراق، سوریه، لیبی، یمن، سومالی و پاکستان.»

و این در حالی است که طبق گفته دستگاه‌های اطلاعاتی خود آمریکا این کشور بیش از هر زمان دیگر از هنگام جنگ جهانی دوم با تهدید مواجه است. برای اولین بار در طول چند دهه اخیر آمریکا با خطر مواجهه نظامی با روسیه و چین رو به روست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *