ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

از توهین صداوسیما به آیت‌الله هاشمی تا احتمال حضور رئیس دولت اصلاحات در تلویزیون/ پربازدیدهای ۲۳دی

در ۲۳ دی‌ماه، توهین جدید سازمان صدا و سیما به مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبرساز شد. همچنین شرط جدید برای حضور خاتمی در تلویزیون هم جالب توجه بود.

باز خبر,در مهمترین خبر سیاسی امروز رئیس جمهور کشورمان در گفتگو با اردوغان تاکید کرد: باید تلاش کنیم آتش‌بس در سوریه تداوم یابد. اما در پربازدیدترین خبر امروز سیاسی روزنامه جمهوری اسلامی از توهین صداوسیما به هاشمی در شبکه ۲ خبر داد. روایتی از زندگی شریک همیشگی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سرویس سیاسی در اولین همسر رییس‌جمهور که در پاستور صاحب صندلی شد بازگو شد.

در سرویس اقتصادی ورود نخستین هواپیمای تاریخی‌ترین قرارداد نوسازی صنعت هوانوردی پربازدیدترین خبر بود. در همین رابطه لحظه ورود ای۳۲۱ به آشیانه هما پربازدید بود تا خبر فرود اولین هواپیمای خریداری شده پس از ۲۳سال همچنین پربازدیدترین مبحث اقتصادی روز باشد.

سرویس فرهنگ و هنر ما از شرط صداوسیما برای پخش مواضع رییس دولت اصلاحات خبر داد و در عین حال شوخی دلبریان و عصبانیت رامبد جوان پربازدید شد. اما بزرگ‌آقای «شهرزاد» که در نقش یک مفتی عرب ظاهر شده و درباره خاطراتش صحبت می کند.

در سرویس اجتماعی، مردم فهمیدند چرا نباید از ژیلت‌های یک‌بار مصرف و ارزان قیمت استفاده کنند. همچنین مشخص شد  یک غار طولانی در نزدیکی تهران به‌زودی در کتاب‌ غارهای اتریش ثبت می‌شود. در این سرویس  گفت‌وگو با پژوهشگری با ۷۰۰مقاله آی.اس.آی و ۳۰هزار مراجعه هم پربازدید بود.

در سرویس بین المللی تلاش برای ضربه فنی کردن رئیس جمهور روس‌گرا پربازدیدترین خبر بود. پس از آن مشخص شد که خلبانان روس نیروی هوایی آمریکا در سوریه را به ستوه درآورده‌اند! در این سرویس مصاحبه الجزیره با موسویان دربارۀ هاشمی رفسنجانی هم پربازدید بود.

برای مخاطبان سرویس آی.تی ما هم مشخص نشد واقعا آیا سرویس مخفی روسیه تلگرام را هک کرده است؟

در سرویس طنز و کاریکاتور هم آغاز عملیات لودری ترامپ علیه اوباما! لو رفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(2)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *