اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

گزینه جدید پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات

مدافع ۲۳ ساله صنعت نفت آبادان گزینه جدید پرسپولیس برای ترمیم خط دفاع است که مذاکره برای معاوضه آغاز شده است.

باز خبر,با شروع فصل نقل و انتقالات گمانه‌زنی‌ها درباره ورودی و خروجی‌های پرسپولیس شروع شد و حالا که روزهای کمی تا پایان نقل و انتقالات مانده، این حرف و حدیث‌ها بیشتر هم شده است.

پس از پایان نیم فصل اول و با رفتن امید عالیشاه و احمد نوراللهی به تراکتورسازی برای گذراندن دوران سربازی، قرمزها سامان نریمان‌جهان را از ماشین‌سازی و سروش رفیعی را از تراکتورسازی گرفتند تا جای خالی بازیکنان جدا شده را پر کنند.

درباره ادامه فعالیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات مدیر روابط عمومی باشگاه اعلام کرده که آنها فقط دو بازیکن دیگر را جذب خواهند کرد.

خمارلو ضمن اینکه تاکید داشته طرفداران به گمانه‌زنی‌ها توجه نکنند از این گفته که سپاهانی‌ها شجاع خلیل‌زاده را نمی‌دهند.

او در قسمت دیگری از حرف‌های خودش از رد پیشنهاد ۵۰۰ میلیونی سپیدرود برای شایان مصلح گفته است. خمارلو همچنین گفته که باشگاه هیچ مذاکره‌ای با شهاب کرمی نداشته است.

گویا گزینه جدید پرسپولیس علی عبدالله زاده مدافع ۲۳ ساله صنعت نفت آبادان است که جهت ترمیم خط دفاعی سرخپوشان جذب خواهد شد. برانکو ایوانکوویچ پس از خروج نام مصلح از لیست خرید این باشگاه، این مدافع را به باشگاه معرفی کرده است.

عبدالله زاده که توانایی بازی در عمق و سمت راست خط دفاع را دارد، طی دو فصل اخیر از ارکان اصلی خط دفاعی تیمش بوده است. این بازیکن جوان در فصل جاری از ۱۵ بازی در ۱۴ دیدار برای نفت آبادان بازی کرده و فقط یک بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است.

او همچنین سابقه حضور در تیم ملی به عنوان عضو ثابت در بازی های زیر ۲۳ سال آسیا در سال ۲۰۱۶ را داشته است.

باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با صنعت نفت برای معاوضه وی با یکی از بازیکنان پرسپولیس می باشد. شنیده ها خبر از جابجایی این بازیکن با آرام طبع یا کرملاچعب دارد.

خروج عبدالله زاده از نفت آبادان بی ربط با جذب رضا نورمحمدی و عزیز معبودی هم نیست. فیروز کریمی سرمربی جدید صنعت نفت آبادان همچنان به دنبال دفاع چپ است. همین امر باعث شده تا احتمال معاوضه آرام طبع با عبدالله زاده قوت بیشتری بگیرد.

پسندیدم(4)نپسندیدم(2)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *