ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جادری : تفکر آیت الله هاشمی تاریخ ساز شد/گسترش عقلانیت و تدبیر در جامعه الزامی است

استاندار هرمزگان گفت: تفکر آیت الله هاشمی رفسنجانی برای همیشه تاریخ در جمهوری اسلامی تاریخ ساز شد و گرچه جسم ایشان هم اکنون پیش ما نیست اما تفکر او همچنان پابرجاست.

بازخبر / استاندار هرمزگان گفت: تفکر آیت الله هاشمی رفسنجانی برای همیشه تاریخ در جمهوری اسلامی تاریخ ساز شد و گرچه جسم ایشان هم اکنون پیش ما نیست اما تفکر او همچنان پابرجاست.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، جاسم جادری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در قشم بیان کرد: ترور فیزیکی و شخصیتی آیت الله هاشمی، هیچگاه وی را از حرکت در مسیر انقلاب منحرف نکرد.

وی با بیان اینکه به زندان انداختن فرزندان آیت الله و کم لطفی ها، هیچگاه از ارادت ایشان به معظم اله کم نکرد، افزود:ئ ایشان جریانی را در انقلاب اسلامی ایجاد کردند که تا ابد باقی خواهد ماند.

استاندار هرمزگان، شخصیت آیت الله را یک رییس جمهورساز دانست و اضافه کرد: ایشان در قبل و پس از انقلاب برای جمهوری اسلامی تلاش های فراوانی از خود نشان داند که هیچگاه از خاطره مردم پاک نخواهد شد.

وی به فرماندهی جنگ در هشت سال دفاع مقدس، نقش وی در انعقاد قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و ایشان را سفیر صلح معرفی کرد.

استاندار هرمزگان از نقش هاشمی در دوران های مختلف و پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی گفت و افزود: اگر عقلانیت و تدبیر هاشمی نبود، منطقه دچار مشکل می شد.

وی تاکید کرد: ما قدر آیت الله هاشمی را ندانستیم هنوز هم نمی دانیم چه گوهر و تفکری را از دست داده ایم.

جادری، تشییع جنازه باشکوه هر فد را نشانه بزرگمردی ایشان دانشت و اضافه کرد: خوشا به حال فردی که یاد و نام و تفکرش برای قضاوت آیندگان منشا خیر و برکت باشد.

وی گفت: تشییع جنازه باشکوه آن حضرت که پس از ارتحال امام (ره) بی نظیر بود، خود نشان می دهد که ایشان فراتر از جناح، دسته بندی های سیاسی، حزب و باندبازی ها بود و چندین نسل از مردمان ایران اسلامی، از وی به نیکی یاد می کنند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی، مقتدایش را امام (ره) قرار داد و از امیرکبیر به عنوان نجات دهنده ایران در عصر معاصر یاد کرده بود

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *