چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
شهباززاده، آندو و جباروف در آستانه آبی پوش شدن؛

۳ بمب نقل و انتقالات در راه استقلال

یک هافبک دفاعی، یک بازیساز و یک مهاجم گلزن در تیررس استقلالی ها قرار گرفتند.

بازخبر / استقلال این روزها ناکام نقل و انتقالات زمستانی لقب گرفته و با توجه به خرید سروش رفیعی و سامان نریمان جهان توسط پرسپولیس صدای اعتراض هواداران آبی به گوش می رسد.

اما اتفاقاتی در حال رخ دادن است که ممکن است ورق را برگرداند و از این تیم به عنوان پیروز قاطع نقل و انتقالات یاد شود. هم اکنون ۳ خرید بزرگ در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارند و مذاکرات در حال انجام است.

سجاد شهباززاده، آندرانیک تیموریان و سرور جباروف ۳ بازیکن باتجربه هستند که با تجربه بالا و بین المللی در ۳ خط هافبک دفاعی، هافبک تهاجمی و مهاجم گلزن می توانند به آبی پوشان کمک کنند.

استقلال در نیم فصل دوم به دنبال بازگرداندن شهباززاده بود اما موفقیتی نداشت و این بازیکن تاکید کرد قصد ماندن در فوتبال اروپا را دارد.

علیرضا منصوریان اما حالا دوباره امیدوار شده که مهاجم سابق که بین هواداران نیز محبوب است، بار دیگر شماره ۱۰ استقلال را بر تن کند. گفته می شود شهبا%

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،