اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رواج همجنسبازی از شبکه من وتو؛

هدف گذاری شبکه من و تو برای انقلاب جنسی در ایران!

عوامل و مجری های شبکه من و تو در اقدامی سلسله وار و هدفمند، تلاش دارند همجنسبازی را در میان مردم ایران نهادینه کنند و آن را به عنوان یک خواسته منطقی معرفی نمایند!

بازخبر / شبکه من وتو که با هدف حجمه فرهنگی به کشور ایران فعالیت های خود را آغاز نموده است، مدتی است وارد برنامه عادی سازی و قبح دایی از عمل منافی عفت همجنسبازی در میان مخاطبین ایرانی شده است .

این سناریو از چندی پیش با انتشار کلیپی از سیاوش صبا که جزو مجریان مطرح این شبکه به حساب می آید آغاز شد ، سیاوش در این کلیپ بدن برهنه خود را به نشانه حمایت از همجنسبازی  به نمایش میگذارد  همچنین او  در اقدامی  خارج از عرف لباس زنان به تن می کند و مقابل دوربین به رقص می پردازد.

برهنه شدن سیاوش صبا مقابل دوربین

پس از مدتی یکی دیگر از مجریان این شبکه به نام آرام بلند پز ،آتش این بی اخلاقی را بار دیگر بر افروخت.
وی ویدئویی در صفحه ی  اینستاگرامش منتشر کرد و در قسمتی از آن  گفت : همجنسگرایی فحش نیست تمایلی است طبیعی اگر چه که همجنس گرا ستیزی بیماری است بس مهلک .

 

همجنسگرایی آرام بلند پز
این چرخه همچنان ادامه پیدا کرد و تا سالومه سید نیا از شناخته شده ترین مجریان  من و تو ادامه پیدا کرد ، وی با در دست گرفتن پرچم همجنسگرایان و شرکت در چندین گردهمایی آنها اثبات کرد که شبکهمن و تو کاملا متعلق به همجنسگرایان است، گفتنی است همسر وی نیز چندی پیش علت جدایی از او را گرایشات همجنسگرایانه  وی عنوان کرد .

 

 
به طور کلی سیاست من و تو بر ایجاد محبوبیت و شهرت برای مجریانش بین مخاطبین فارسی زبان است تا از طریق با الگو سازی آنان سبک زندگی دلخواه خود را که از طریق منابع بالا دستی به آنها دیکته می شود به مخاطبینش تزریق کند .
به دنبال این سیاست ندا جناب نیز مجری برنامه های چرا که نه و …  با انتشار پست های متعددی به همراه یکی دیگر از مجریان زن این شبکه سعی در عادی سازی این نوع روابط می نمایند و در یکی از پست های اخیر خود تصویری برهنه به همراه یکی دیگر از مجریان شبکه من و تو را منتشر می کند.

 

تصویر پست ندا جناب در اینستا گرام

این پست اعتراضات مخاطبین را در پی داشته است که بسیاری از کامنت های انتقادی اشاره به هدف این شبکه برای عادی سازی و قبح زدایی مسایل غیر اخلاقی  در ایران داشتند.

 

تصویر کامنت های اعتراضی مخاطبین

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *