ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
سخنان هتاکانه یاسرالحبیب؛

توهین بی شرمانه شیعه انگلیسی به آیت الله هاشمی رفسنجانی

گوشه ای از سخنان وی که در سایت رسمی و توییتر او منعکس شده، نشان از دشمنی یاسرالحبیب با این ستون اصلی انقلاب اسلامی ایران دارد.

بازخبر / پس از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و اظهار همدردی بسیاری از شخصیت های سیاسی و فرهنگی ایرانی و بین المللی، یکی از مبلغان اصلی تشیع انگلیسی، در اقدامی بی شرمانه، به ایشان توهین کرد.

یاسرالحبیب روحانی نمای مقیم انگلیس و مدیر شبکه ماهواره ای فدک که برنامه هایی سراسر اختلاف افکن و توهین آمیز تولید می کند، در جدیدترین سخنرانی خود، به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد.

گوشه ای از سخنان وی که در سایت رسمی و توییتر او منعکس شده، نشان از دشمنی یاسرالحبیب با این ستون اصلی انقلاب اسلامی دارد.

وی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر امام زمان تبریک و تهنیت گفته و دعا کرده او در آخرت در جهنم محشور شود!!

گفتنی است روشنگری هایی که از سوی نیروهای انقلابی ایران علیه فعالیت های انحرافی تشیع انگلیسی در جریان است، باعث به وجود آمدن دشمنی دوچندان این جریان انحرافی با انقلاب و مسئولان نظام ایران شده است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(2)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *