ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ایران آماده مذاکرات حج ۹۶ می‌شود؟/ هیات مذاکره کننده اسفند ماه به عربستان سفر می‌کند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره دعوت عربستان از کشورمان برای حضور در مناسک حج تمتع امسال اظهار کرد: ما پاسخ این دعوت عربستان را خواهیم داد.

باز خبر,به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست ایرانی گفت: انشاءالله در همان تاریخی که مقامات عربستان اعلام کرده اند هیئت ایرانی برای مذاکره به کشور عربستان سفر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه درامورحج درباره اینکه هیئت ایرانی در چه تاریخی به عربستان سفر می کند، خاطر نشان کرد: هیئت ایرانی پنجم اسفند ماه به عربستان سفر می کند و ما امیدواریم بتوانیم مواضع خود را در این دیدار تشریح کنیم و به نتیجه مشخص دست پیدا کنیم.

قاضی عسکر درباره اینکه وزارت خارجه کشورمان اعلام کرده است که حج تمتع امسال صورت نمی گیرد، گفت: فعلاَ هیچ چیز در این راستا قطعی نیست وما تا زمانی که شرایط برایمان فراهم شود در مراسم حج حضور پیدا خواهیم کرد اما بدون شک مشکلاتی که وجود داشته است باید حل شود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *