ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

یکی از ۱۸۰ هواپیمای سفارشی در راه ایران

مدیر عامل شرکت ایرباس می‌گوید قرارداد این شرکت بزرگ هواپیماسازی با ایران‌ایر تقریبا یک هفتم کل سفارش‌هایى است که در سال ٢٠١۶ میلادی دریافت کرده است.

باز خبر,مدیر عامل شرکت ایرباس می‌گوید قرارداد این شرکت بزرگ هواپیماسازی با ایران‌ایر تقریبا یک هفتم کل سفارش‌هایى است که در سال ٢٠١۶ میلادی دریافت کرده است.

به گزارش بی‌بی‌سی از تولوز فرانسه، فابریس برژیر، مدیر عامل ایرباس امروز در یک کنفرانس خبری گفت از ١٠٠ هواپیمایی که ایران خریده ٩٨ فروند سفارش جدید و ٢ فروند بازخرید از یک سفارش لغو شده یک شرکت هواپیمایی دیگر است.

او همچنین گفته است ایرباس در سال ٢٠١۶ میلادی مجموعا ۶٨٨ فروند هواپیما تحویل داده که رکورد تازه اى در تاریخ این شرکت محسوب می‌شود. این میزان فروش هشت درصد از سال گذشته (۲۰۱۵) بیشتر است.

این کنفرانس خبری در حالی برگزار می‌شود که تا ساعاتی دیگر اولین هواپیما از قرارداد ایران با شرکت ایرباس تحویل داده خواهد شد.

به نوشته وب سایت بی بی سی، بنابر گزارش‌ها قرار است اولین ایرباس از ۱۰۰ فروند هواپیمای خریداری شده پنجشنبه ۲۳ دی (۱۲ ژانویه) وارد فرودگاه مهرآباد تهران شود.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران بر اساس گواهی‌نامه ثبت هواپیماهای جدید، سازمان هواپیمایی یک هواپیمای ایرباس ۳۲۱ را با شماره سریال ۷۴۱۸ به نام ایران‌ایر به ثبت رسانده است.

این هواپیما نخستین هواپیمای مسافرتی است که پس از نزدیک به چهار دهه، به طور مستقیم از شرکت‌های هواپیماساز خریداری و ثبت می‌شود.

فرهاد پرورش مدیر عامل هما گفته بود: ” از مدت‌ها پیش کارشناسان این شرکت در فرانسه برای انجام دوره‌های آموزشی مورد نیاز حضور داشتند و به همراه این هواپیما به کشور بازمی‌گردند. “

ایرباس خریداری شده در راه “تولوز” برای آماده‌سازی نهایی

شرکت هواپیماسازی ایرباس ماه گذشته از نهایی شدن قرارداد فروش ۱۰۰ فروند هواپیمای مسافربری به ایران خبر داده بود و نهایی شدن توافق ایران و ایرباس به فاصله کوتاهی بعد از قطعی شدن فروش هواپیماهای مسافربری ساخت شرکت بوئینگ اعلام شد.

بوئینگ حدود یک ماه پیش امضای قرارداد رسمی با ایران برای فروش ۸۰ هواپیما به ایران‌ایر را بعد از حدود چهار دهه تحریم تایید کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *