ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مبلغ قرارداد رفیعی با پرسپولیس مشخص شد؛ سروش زیرمیزی هم گرفت!

پرسپولیسی ها چهارصد میلیون تومان زیر میزی و پانصد میلیون تومان هم روی میز به خرید جدید خود می دهند!

بازخبر /سروش رفیعی روز گذشته قرارداد چهار برگی با پرسپولیس را امضا کرد تا این قرارداد در هیات فوتبال و سازمان لیگ ثبت شود. او علاوه بر مبلغ قراردادش، جرینگی بابت رضایتنامه پول می گیرد.

اگر چه رفیعی احتمالا نمی تواند روز جمعه پرسپولیس را در تقابل با سایپا همراهی کند اما هفته آینده کارت بازی اش صادر می شود و از هفته هفدهم لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان می رود.

در محافل رسمی مبلغ قرارداد سروش برای نیم فصل دوم لیگ برتر شانزدهم پانصد میلیون تومان اعلام شده اما او با پرسپولیس یک قرارداد نهصد میلیون تومانی امضا کرده است. این دقیقا همان میزان پولی است که تراکتور حاضر بود برای حفظ سروش بپردازد.

به نوشته رادنیوز، پرسپولیسی ها چهارصد میلیون تومان زیر میزی و پانصد میلیون تومان هم روی میز به سروش می دهند!

البته این مبلغ چهارصد میلیون تومان که در قرارداد ذکر نشده و قرار است نقدی به رفیعی پرداخت شود، بابت رضایتنامه این بازیکن است.

سروش اگر بازیکن آزاد نبود، پرسپولیس دست کم باید هشتصد میلیون تومان به باشگاه سروش می پرداخت تا رضایتنامه اش را بگیرد. حالا که سروش بازیکن آزاد و رضایتنامه به دست است، مدیران پرسپولیس چهار صد میلیون تومان بابت رضایتنامه به او داده اند.

مبلغ قرارداد رسمی سروش هم پانصد میلیون تومان است که با قراردادهای یک میلیاردی بازیکنان درجه یک پرسپولیس در این فصل برابری می کند. با این تفاوت که آنها برای یک فصل یک میلیارد گرفته اند و سروش برای نیم فصل نیم میلیارد می گیرد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ،
ارسال شده توسط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *