ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
یادداشت رادیوفردا؛

دلداری ارگان سیا به اصلاح‌طلبان/ هاشمی را به تاریخ بسپارید!

«مرگ هاشمی رفسنجانی برای اعتدالی‌ها و اصلاح‌طلب‌ها «نابهنگام» بود. خلأ وی برای آن‌ها در کوتاه‌مدت مشکل‌ساز است، اما غیرقابل‌جبران در میان‌مدت نیست.»

بازخبر / در ادامه تکاپوی رسانه‌های بیگانه برای سوءاستفاده از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، وب‌سایت رادیوفردا (ارگان رسانه‌ای سازمان سیا) در یادداشتی به قلم “علی افشاری” اصلاح‌طلب فراری و عضو سابق دفتر تحکیم وحدت، نوشت: «اهمیت و اثرگذاری اکبر هاشمی رفسنجانی بیش از آنکه ناشی از فعالیت‌های وی و موقعیتش در جغرافیای سیاسی و معادلات قدرت باشد، به‌میزان زیادی محصول «افسانه‌سرایی»‌هایی است که پیرامون وی از سوی موافقان و مخالفان صورت گرفته است.»
این پایگاه آمریکایی افزود: «تلاش‌های نافرجام هاشمی رفسنجانی برای پایان دادن به خصومت و برقراری رابطه با آمریکا اقدامی مثبت و مفید به‌حال کشور بود که البته محقق نشد.»
ارگان سیا ادامه داد: «مرگ هاشمی رفسنجانی برای اعتدالی‌ها و اصلاح طلب ها «نابهنگام» بود. خلأ وی برای آن‌ها در کوتاه‌مدت مشکل‌ساز است، اما غیرقابل‌جبران در میان‌مدت نیست. در واقع او کار خاص و بزرگی برای آن‌ها در عمل نمی‌توانست بکند.»
نویسنده وب‌سایت رادیوفردا با ادبیاتی دلداری‌گونه خاطرنشان ساخت: «از منظر خود هاشمی رفسنجانی، زمان مرگش مناسب و چه‌بسا بهترین موقع بود. در زمانی رفت که به‌طور نسبی در جامعه “محبوبیت” داشت. اما با توجه به آغاز فرایند معکوس شدن اقبال اعتدالی‌ها در عرصه سیاست و آشکار شدن دوباره بن‌بست راهکار سیاسی مد نظر او، تضمینی نبود که موقعیتش در جامعه افول پیدا نکند.»
این رسانه آمریکایی اضافه کرد: «هاشمی رفسنجانی در سالیان آخر عمر فقط شبحی در ساختار قدرت بود و بس. هیچ توان قابل ملاحظه و چشمگیری برای چانه‌زنی و تحقق خواست و برنامه خود نداشت. تأیید صلاحیت روحانی و تصویب برجام، مستقل از نقش‌آفرینی وی، با صلاحدید [آیت‌الله] خامنه‌ای تحقق یافتند.»
ارگان تبلیغاتی سازمان سیا در پایان مدعی شد: «با در نظر گرفتن ۵ دهه فعالیت سیاسی هاشمی رفسنجانی، کارنامه سیاسی او نمره مردودی می‌گیرد و به صلاح جامعه ایران است که هرچه زودتر از او عبور کرده و وی به تاریخ سپرده شود.»

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *