اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان:

وجود مشکلات میان اهالی مطبوعات هرمزگان پسندیده نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: بدنبال حل مسئله خانه مطبوعات استان هستیم هرچند وجود این مشکلات میان اهالی مطبوعات پسندیده نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: بدنبال حل مسئله خانه مطبوعات استان هستیم هرچند وجود این مشکلات میان اهالی مطبوعات پسندیده نیست.

بهروز اکرمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج فارس، افزود: به مشکل پیش آمده پیرامون خانه مطبوعات هرمزگان اشاره کرد و گفت: این اختلاف نظر در مطبوعات استان ریشه دار بوده و در این مقطع خود را نشان داده‌است.

وی اضافه کرد: ملاک کار همه باید قانون باشد و مجموعه دولت در استان نیز تلاش می کند تا قانون در این خصوص جاری شود و در حوزه فرهنگ و رسانه استان باید قانون حاکم باشد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری هرمزگان بیان کرد: یکی از طرفین شکایات قانونی در نحوه برگزار انتخابات خانه مطبوعات داشته که آن را به اداره کل ارشاد اسلامی استان و حتی وزارت خانه منعکس کرده‌ایم و منتظر پاشخگویی آنها هستیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید طی سه سال اخیر، افزود: دولت یازدهم با اقداماتی که در سه سال گذشته انجام داد از روند رو به تخریب جامعه جلوگیری کرد و تک رقمی کردن تورم از اقدامات مهم این دولت بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان ادامه داد: این دولت توانست قطعنامه‌های شورای امنیت علیه کشورمان را لغو کند و کارهای بسیاری پس از اجرای برجام در کشور انجام شد.

اکرمی با بیان اینکه مساله فیش‌های حقوقی به‌خوبی متوقف شده است، بیان کرد: این مساله در هر دولت دیگری اگر پیش می‌آمد به این خوبی شفافیت‌سازی صورت نمی‌گرفت و در این دولت به‌خوبی شفاف‌سازی شد و با همه افراد چه موافق و چه مخالف برخورد شد و هر کسی جز روحانی چنین تدبیری را به کار نمی‌برد.

وی همچنین به سرانجام باشگاه آلومینیوم هرمزگان اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل بدهی ۳۰ میلیارد تومانی باشگاه هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده‌ایم اما تمام تلاش خود را برای نگهداری این باشگاه خواهیم کرد.

اکرمی باشگاه آلومنیوم را یکی از برندهای مطرح ورزش استان دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه بازی تیم فوتبال آلومنیوم از ۹ شهریور آغاز شود باید قبل از آن تکلیف این تیم روشن شود.

وی با اشاره به برنامه های هفته دولت در استان، گفت: امسال در هفته دولت به جایی آنکه به دنبال افتتاح پروژه های عمرانی باشیم به دنبال تبدیل رویکرد هفته دولت به رویکر اجتماعی است.

اکرمی افزود: نباید هفته دولت را در اذهان عمومی تبدیل به افتتاح پروژه کنیم و باید هر زمان پروژه ای آماده بهره برداری شد آن را افتتاح و به بهره برداری رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان اضافه کرد: رویکرد هفته دولت اجتماعی یعنی در این هفته یک تعامل بیشتر و دقیق‌تری میان دولت و مردم ایجاد کنیم، در این هفته گزارش دقیقی از عملکرد دولت در استان نه تنها در زمینه پروژه‌های عمرانی بلکه تمام زمینه در اختیار مردم قرار دهیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *