ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

دادگاه تجدیدنظر بحرین حکم اعدام سه مخالف را تایید کرد

دادگاه تجدید نظر بحرین حکم اعدام سه بحرینی را به اتهام ارتباط با حادثه بمبگذاری در نزدیکی منامه تایید کرد.

بازخبر / دادگاه تجدیدنظر بحرین حکم اعدام سه نفر را در ارتباط با آنچه کشتن چند نیروی پلیس در یک بمب‌گذاری عنوان‌شده، تأیید کرده است.

رژیم بحرین این سه نفر را به دخالت در یک بمب‌گذاری که ماه مارس ۲۰۱۴ میلادی در یک روستا در نزدیکی منامه، پایتخت این کشور، رخ داد متهم کرده است.

در این بمب‌گذاری چند نیروی پلیس، ازجمله یک افسر اماراتی، کشته شدند.

این دادگاه همچنین هفت متهم دیگر این پرونده را به حبس ابد محکوم کرده است.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد که علماء و روحانیون بحرینی خواستار لغو تمامی احکام صادر شده درباره اعدام، اجرای اصلاحات در کشور و تغییر اوضاع قانونی و اجرایی کشور برای رسیدن شهروندان به حقوق خود شدند.

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی (۲۵ بهمن ۱۳۸۹) صحنۀ خیزش مردمی علیه رژیم آل خلیفه است.

مخالفان بحرینی با برپایی تظاهرات و اعتراضات مسالمت‌آمیز خواستار آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در این کشورهستند.

این در حالی است که رژیم بحرین با هم‌دستی برخی از کشورهای عربی همچون عربستان سعودی و امارات متحده عربی به سرکوب جنبش مردم بحرین پرداخته و با پرونده‌سازی و طرح اتهامات واهی، فعالان مدنی و سیاسی را به زندان‌های طولانی‌‎مدت محکوم و یا آنان را از حق تابعیت محروم می‌کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *