آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مرادی : احداث جاده روستایی شهدای حاجی‌آباد به لارستان

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با اشاره به احداث جاده روستایی شهدادی حاجی‌آباد به لارستان گفت: اتصال این راه، حاجی‌آباد یکی از قطب‌های مهم کشاورزی هرمزگان را با کمترین فاصله به شهرستان لار، قطب‌ اقتصادی استان فارس متصل می‌کند.

باز خبر,احمد مرادی  تامین آب آشامیدنی را یکی از نیازهای اساسی مردم و از مؤلفه‌های شاخص و تاثیرگذار توسعه روستاها دانست و اظهار داشت: تامین آب آشامیدنی  ضمن ارتقای شاخص بهداشتی و سلامتی مردم، نقش مؤثری در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و در نتیجه ماندگاری جمعیت و رشد و توسعه روستاها را در برخواهد داشت.

وی افزود: مسائل و موضوعات موجـود در خصوص تامین هزینه‌های آب آشامیدنی روستائیان یکی از عمده‌ترین مواردی است که باید به آن پرداخت و کاهش هزینه‌های آب مصرفی به روستائیان یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم است.

مرادی با اشاره به هـدف بررسی مسائل عمده تاثیرگذار در امر آبرسانی بـه روستاها و برنامه‌ریزی جهت کاهش هزینه‌های آب مصرفی روستائیان خاطرنشان ساخت: باید با برنامه‌ریزی‌های اصولی و مدون تلاش شود تـا آبی کـه بـا زحمت و تحمیل هزینه به‌دست می‌آید به‌راحتی از دسترس خارج نشود و از طرفی با کاهش هزینه‌های آن، مطالبات مردم بررسی و مشکلات آنان رفع شود.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته باید در این شرایط بحرانی، مردم نیز مصرف آب را مدیریت نمایند.

وی با اشاره به اینکه در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، کارهای زیادی در سطح روستاها انجام شده است، عنوان داشت: امیدواریم مسائل و مشکلات موجود در خصوص کم‌آبی و کاهش هزینه‌های آب مصرفی روستائیان با همدلی و همزبانی مردم و مسؤولان مرتفع گردد.

مرادی با اشاره به احداث جاده روستایی شهدادی حاجی‌آباد به لارستان گفت: اتصال این راه، شهرستان حاجی‌آباد یکی از قطب‌های مهم کشاورزی و اقتصادی استان هرمزگان را با کمترین فاصله به شهرستان لار، قطب‌ اقتصادی استان فارس متصل می‌کند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس در خصوص اهمیت این طرح اظهار داشت: احداث این راه کمک مهمی به اقتصاد منطقه خواهد کرد و هم موجب صرفه‌جویی در مصرف سوخت خواهد بود و اتصال روستاهای تابعه لارستان به روستاهای حاجی آباد هرمزگان و با اجرای این طرح و اتصال به بزرگراه بندرعباس – سیرجان کمک شایانی به مردم منطقه خواهد کند.

وی با اشاره به اینکه ۵ کیلومتر از جاده روستای شهدادی به لارستان در حوزه استحفاظی شهرستان حاجی‌آباد است، خاطرنشان ساخت: راه‌های ارتباطی به‌عنوان شریان اصلی اتصال نقاط مهم به یکدیگر اهمیت فراوانی دارد و برای توسعه یک منطقه ضروری است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ابراز امیدواری کرد که با مساعدت مجلس شورای اسلامی و همت مسؤولان در استان بتوان چنین اقدامات مثمرثمری در جهت توسعه استان انجام گیرد.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *