ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اخلاقی : خانواده‌ها حتما از سرویس‌های مدارس برای جابجایی دانش‌آموزان استفاده کنند/ ۸۹۰ سرویس مدرسه در بندرعباس مشغول کارند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر بندرعباس از خانواده‌ها خواست تا حتما برای جلوگیری از بروز حادثه برای دانش‌آموزان از سرویس مدارس استفاده کنند.

باز خبر,حسین اخلاقی  با تسلیت دو ضایعه اخیر در شرق استان هرمزگان به دلیل بروز تصادف برای خودروهای حامل دانش‌آموزان، اظهار کرد: تأکید ما این است که خانواده‌ها حتما از سرویس‌های مدارس که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی است، استفاده کنند چرا که رانندگان این سرویس‌ها نه تنها ملزم به رعایت نکات خاص ایمنی شده‌اند بلکه خودروهایشان نیز دارای معاینه فنی است و ما نظارت مستمری بر کیفیت ارائه خدمات آنها داریم.

وی افزود: استفاده از سرویس مدارس نه تنها موجب ایمنی دانش‌آموزان می‌شود بلکه تاکنون گزارشی از آسیب به دانش‌آموزان در اثر سرعت غیرمجاز و یا عدم رعایت قانون از سوی سرویس‌های مدارس را شاهد نبوده‌ایم و ما به طور مستمر در اشکال مختلف بر عملکرد رانندگان سرویس‌ها و خودروهایشان نظارت داریم.

مدیرعامل سازمات تاکسیرانی شهر بندرعباس با بیان اینکه بیش از ۸۹۰ سرویس مدرسه در بندرعباس فعال هستند، گفت: از خانواده‌ها درخواست داریم که سرویس مدارس فرزندان خودشان را در ازای ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان هزینه کمتر به خودروهای شخصی و ساماندهی‌نشده نسپارند چرا که قصور در این زمینه متوجه جان و امنیت دانش‌آموزان است.

اخلاقی تأکید کرد: تمامی سرویس‌های مدارس ضمن معاینه فنی برای خودروها، گواهی سوء پیشینه و عدم اعتیاد و رعایت اصول اخلاقی را دارند و شرکت‌های بالادستی بر عملکرد آنها نظارت دقیق می‌کنند و بنابراین شرایط کنترلی خوبی بر آنها وجود دارد اما هیچ یک از این کنترل‌ها بر مسافربرهای غیرمجاز و ساماندهی‌نشده وجود ندارد.

وی درباره تأمین هزینه‌های بروز سانحه از سوی بیمه برای خودروهای ساماندهی‌شده نیز اظهار کرد: بیمه‌نامه سرویس‌های مدارس به گونه‌ای است که هزینه ناشی از بروز حادثه برای سرنشینان را بر عهده می‌گیرد اما نظارتی بر نوع بیمه خودروهای غیرمجاز نیست و در این زمینه نیز ممکن است مشکلاتی برای دانش‌آموزان و والدین آنها بروز کند.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *