آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس هیات فوتبال هرمزگان:

امینی زاده : بندرعباس به‌عنوان پایتخت فوتبال ساحلی کشور معرفی شود/ فوتسال بانوان به جایگاه اصلی خود در کشور باز می‌گردد

رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان گفت: بندرعباس پتانسیل آن را دارد که به عنوان پایتخت فوتبال ساحلی کشور معرفی شود چراکه این کار دور از دسترس نیست و این حرکت را با شتاب بیشتری دنبال خواهیم کرد.

باز خبر, عباس امینی‌زاده در نشستی مشترک با رؤسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها اظهار داشت: هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی و تشکیلات حرکت کنند تا از فعالیت‌های خود نتیجه بگیرند.

وی با بیان اینکه اطلاعات قوی امری ضروری در تمامی فعالیت‌هاست، افزود: بدون اطلاعات قوی و آگاهی لازم نمی‌توان در فوتبال موفق شد چراکه در دینای امروز فناوری و اطلاعات حرف اول و آخر را می‌زند و همه باید به‌دنبال اطلاعات به روز باشند تا سازمانی که مسؤولیت آن را به دست گرفته‌اند با موفقیت پیش ببرند و تشکیلات فوتبال یکی از مهم‌ترین تشکیلاتی است که باید با داشتن اطلاعات قوی فعالیت کند چراکه در هیات‌های فوتبال با کودکان شش ساله تا پیشکسوتان سر و کار دارند و می‌طلبد که تشکیلات آن به‌روز باشد و بایستی از افراد باتجربه و مدیر استفاده شود.

رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ استانی بیان داشت: هدف از برگزاری لیگ‌های استانی صرفا برگزاری نباشد و باید به‌دنبال کیفیت‌بخشی به آن باشیم و با هزینه‌هایی که صرف این مسابقات می‌شود سعی شود تا پس از برگزاری آن نتیجه مطلوبی گرفته شود.

امینی‌زاده با اشاره به برگزاری مسابقات دوستانه تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان گفت: اخیرا شاهد حضور تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان در بندرعباس بودیم و طی چند مسابقه‌ای که در زمین مجموعه ساحلی غدیر برگزار کرد با استقبال خوب تماشاگران روبرو بودیم و این نوید به ما داد که می‌توان با تلاش بیشتر این رشته مهیج را در استان فراگیر کرد و بندرعباس را پایگاه فوتبال ساحلی ایران معرفی کنیم و این کار دور از دسترس نیست و با همت و تلاش دست‌اندرکاران و حمایت همه مسؤولان، این حرکت را با شتاب بیشتری دنبال خواهیم کرد و وظیفه کمیته ساحلی را دو چندان کرده تا با یک برنامه اصولی این رشته را در سراسر شهرهای استان ترویج دهد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور در سطح کشور پیشتاز شویم.

وی افزود: فوتسال بانوان که یکی از رشته‌های موفق در گذشته بوده باید به آن توجه ویژه‌ای کرد چراکه ما از پتانسیل بالایی در این رشته هم در بانوان و هم در آقایان برخورداریم و می‌توان با یک برنامه‌ریزی این رشته را نیز دوباره در کشور به جایگاه اصلی‌اش رساند.

رئیس هیات فوتبال هرمزگان خطاب به رؤسای هیات‌ فوتبال شهرستان‌ها گفت: همه رؤسای هیات‌ها با دلگرمی به کارشان ادامه دهند و از حاشیه‌ها به دور باشند و اگر کمبودی از بابت سخت‌افزاری دارند با هماهنگی هیات استان آن را برطرف خواهیم کرد و برای سال آینده از وقت باقی مانده استفاده کنند و برنامه اجرایی خود را تدوین کنند تا با مشکلی برنخورند.

در این نشست دبیر هیات فوتبال استان هم گفت: بعد از سه ماه که از فعالیت هیات جدید می‌گذرد هیات‌های شهرستانی ارتباط‌شان با هیات استان ضعیف است و بایستی برنامه‌های خود را همگام با هیات استان هماهنگ کنند تا رشد فوتبال استان را به‌همراه داشته باشد.

قاسم رنجبریان با بیان اینکه فعالیت‌های جدیدی در هیات شروع شده است، افزود: باید تمام هیات‌های شهرستانی فعالیت‌هایشان را با هیات استان همگام کنند تا عقب‌ماندگی گذشته را جبران نمایند.

وی بیان داشت: فضای مجازی را برای هیات‌ها چندان مناسب نمی‌بینیم و هیات‌ها سعی نمایند فعالیت‌هایشان را در رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

نایب‌رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان در ادامه این نشست اظهار کرد: رؤسای هیات‌های شهرستانی با هیات فوتبال استان همراه و همگام باشند و با جدیت به فعالیت خود ادامه دهند و از حواشی به‌دور باشند و رؤسایی که همگام و همراه با هیات نباشند  با آنان برخورد می‌شود و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *