ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

یا امروز ۵۰۰ میلیون به حساب آندو واریز می شود یا او استقلالی می شود

ماشین سازی تا پایان نیم فصل ۹۰۰ میلیون تومان به ستاره تیمش ندهد، او می تواند جدا شده و به استقلال بپیوندد.

باز خبر,استقلالی ها به شدت به دنبال بازگرداندن آندرانیک تیموریان به تیم سابقش هستند و این بازیکن هم چراغ سبز نشان داده است.

هر چند فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اعلام کرد آندو را فقط با کاوه رضایی عوض می کند اما این بازیکن باتجربه می تواند از ماشین سازی جدا شود.

شب گذشته نشستی در همین خصوص با حضور آندو و مسئولان باشگاه ماشین سازی برگزار شد و تصمیم نهایی به امروز موکول شد. آنها اگر آندو را می خواهند باید امروز ۵۰۰ میلیون تومان به حسابش واریز کنند.

در این راستا شنیدیم قرارداد تیموریان با ماشین سازی برای یک فصل یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است که ظاهرا تا به حال فقط ۴۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

گویا طبق بندی که در قرارداد تیموریان ثبت شده باشگاه ماشین سازی باید ۹۰۰ میلیون تومان تا پایان نیم فصل اول به حساب آندو واریز کند و در غیر این صورت این بازیکن باتجربه می تواند از تیم تبریزی جدا شود!

بدین ترتیب ستاره ماشین سازی در نقل و انتقالات نیم فصل یک بازی دو سر برد را استارت زده. او یا امروز به ۵۰۰ میلیون تومانش می رسد و یا قراردادی سنگین با استقلال امضا خواهد کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *