اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

آغاز کشمکش برای تصاحب جایگاه هاشمی رفسنجانی

ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، که بحق باید او را یکی از ایراندوست ترین مسوولان جمهوری اسلامی شمرد، شوک بزرگی به جامعه ایران وارد کرد و اینک با رفتن او به دیار باقی، سه جایگاه مهم که از آن ایشان بود، خالی مانده است.

باز خبر,ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، که بحق باید او را یکی از ایراندوست ترین مسوولان جمهوری اسلامی شمرد، شوک بزرگی به جامعه ایران وارد کرد و اینک با رفتن او به دیار باقی، سه جایگاه مهم که از آن ایشان بود، خالی مانده است: ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در مجلس خبرگان رهبری و البته جایگاه ایشان در هدایت جریان اصلاح و اعتدال.

نخستین جای خالی با انتصاب فردی از سوی رهبر معظم انقلاب پر خواهد شد چه آن که طبق قانون اساسی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را رهبری نظام تعیین می کنند.

به گزارش عصر ایران، دومین جای خالی، کرسی آیت الله هاشمی در مجلس خبرگان رهبری است. طبق ماده ۷۹ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان، باید در استان تهران انتخابات میاندوره ای برگزار شود تا نماینده جایگزین ایشان انتخاب شود. قطعاً مردم به احترام مردی که بیشترین رأی را %A

پسندیدم(1)نپسندیدم(3)
کلمات کلیدی: