ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پروین: فدراسیون استعفای کی‌روش را قبول نمی‌کند/ مشکل او و برانکو باید حل شود

علی پروین معتقد است پرسپولیس باید چند بازیکن جدید جذب کند.

باز خبر, علی پروین بعد از حضور در محل دیدار دوستانه پرسپولیس و پاراگ تهران و شکست سه بر یک سرخپوشان در جمع خبرنگاران گفت: من همیشه دوست دارم بیایم اما هوا سرد است. باخت پرسپولیس مهم نیست چون بازی دوستانه است. باخت در دیدار تدارکاتی اشکال ندارد چرا برانکو در همین بازی‌ها ۴،۵ بازیکن تیمش را تست کرد تا اگر به کارش بیایند در لیگ از آنها استفاده کند.

پروین درباره اینکه آیا قرار بود امروز به فرودگاه برود تا با کی‌روش صحبت کند، یادآور شد: قرار نبود به فرودگاه بروم. ضمن اینکه فکر نمی‌کنم کی‌روش با وجود استعفا از تیم ملی جدا شود. استعفای او تایید نمی‌شود و انشالله فردا یک جلسه در فدراسیون تشکیل داده و کی‌روش هم به کارش ادامه خواهد داد.
پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه گفته می‌شود استعفای کی‌روش جدی است، گفت: من از شما می‌پرسم آیا کی‌روش رفتنی است؟ آیا فدراسیون استعفای او را می‌پذیرد؟
وی در واکنش به این سوال که آیا قصد آشتی دادن برانکو و کی‌روش را ندارد؟ گفت: این دو تا باید در کنار هم نشسته و مشکلات‌شان را با هم حل کنند. اگر رابطه آنها خوب شود به نفع فوتبال ماست. به هر حال بازی‌های آسیایی پرسپولیس نزدیک است و این تیم باید بازی‌های خود را فشرده برگزار کند اگر مشکلات کی‌روش و برانکو حل نشود قطعا در آینده مشکلاتی پیش خواهد آمد.
پروین تاکید کرد: انشالله کی‌روش برمی‌گردد و مشکلات حل خواهد شد. من امروز فهمیدم که کی‌روش به ایران نمی‌آید و به این خاطر زنگ زدم افشین پیروانی تا ببینم قضیه چیست که او گوشی را برنداشت.
سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا این تیم برای نیم فصل دوم باید تقویت شود یا نه، عنوان کرد: مسلما پرسپولیس برای بهتر شدن باید دو سه بازیکن جذب کند. نیم فصل دوم بازی‌ها سنگین است و دیگر نمی‌شود با ۱۱، ۱۲ بازیکن کل بازی‌ها را انجام داد. فکر کنم اگر ۴، ۵ بازیکن خوب بگیرند شرایط‌‌شان خیلی بهتر خواهد شد البته خودشان بهتر می‌دانند در چه پست‌هایی نیاز به تقویت دارند.
وی در پایان در مورد پیوستن سروش رفیعی به پرسپولیس گفت: اگر این بازیکن را جذب کنند که خیلی خوب است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *