ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ارزانی قیمت اقلام لبنی در راه است

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات تهران گفت: قیمت اقلام لبنی طی چند روز آتی به روند قبلی خود باز می گردد.

باز خبر,علی رجبی رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جهش قیمت در اقلام لبنیاتی به خصوص کره موقت بوده و طی چند روز آتی شاهد تعدیل قیمت ها خواهیم بود. رجبی با اشاره به مازاد عرضه تولیدات مواد لبنی اظهار کرد: با توجه به مازاد عرضه شیر دامداران و وضعیت رکودی که بازار در آن قرار گرفته ، شاهد رشد قیمت قابل توجه در عمده اقلام لبنی نبوده ایم همچنین با وجود تعدد عوامل تاثیر گذار بر قیمت محصولات لبنی ، بخش اعظم کره موجود در بازار وارداتی بوده و به همین دلیل بیش از بقیه اقلام لبنی تحت تاثیر نوسانات بازار ارز دستخوش تغییر و افزایش قیمت بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات تهران با تاکید بر اینکه مشکل جدی و اساسی سر راه تولیدکنندگان برای عرضه کره در بازار وجود ندارد  تصریح کرد: طبع و ذائقه مردم به محصولات پر چرب بازار تولیدکنندگان از رونق مطلوبی برای عرضه این محصول بر خوردار نخواهد بود.

این مقام مسئول با ذکر تضعیف بازار لبنیات نسبت به سال۹۴  بیان کرد: برخی شایعات مبنی بر غیر بهداشتی بودن محصولات تولیدکنندگان و کسبه از میل و رغبت مردم کاسته و سبب کاهش رونق اقتصادی در این بخش شده است.

رجبی در پایان تاکید کرد : به جهت رکود موجود در بازار در روزهای آتی شاهد روندی ثابت در وضعیت قیمت ها هستیم مگر آنکه عوامل بیرونی تاثیر گذار، سبب نوسان در نرخ محصولات لبنی شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *