ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

حلالی: پرسپولیس بازیکنانی را می‌گیرد که می‌تواند بگیرد نه آنهایی که می‌خواهد!/کم‌کاری ملی‌پوشان تهمت دشمنان است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه مسئولان باشگاه پرسپولیس بازیکنانی را جذب می‌کنند که می‌توانند بگیرند نه بازیکنانی که مورد نیاز این تیم باشند.

باز خبر,اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل پاراگ که به شکست سرخ‌پوشان منجر شد و خود او این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد، گفت: احساس می‌کنم به خاطر اتفاقات اخیری که بین برانکو و کی‌روش رخ داده بازیکنان کمی تمرکز خود را از دست داده‌اند چرا که از نظر روحی بازیکنان در شرایط مناسبی نبودند و این تنش در وجود آنها دیده می‌شد. به نظر من باید این اتفاقات اخیر حل شود چون در این صورت هم تیم ملی و هم پرسپولیس ضربه می‌خورند.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازی دیروز دوستانه بود که می‌تواند یک تلنگر برای پرسپولیس باشد چون در بازی رسمی اگر چنین اتفاقی بیفتد کار سخت می‌شود. این شکست می‌تواند باعث شود بازیکنان به خودشان بیایند. آنها دیروز در حال و هوای فوتبال نبودند و این در حالی است که وظیفه بازیکن فوتبال بازی کردن است و بقیه موارد به او ربطی ندارد چرا که بازیکن حق و حقوقش را از باشگاه می‌گیرد و باید تابع تصمیم باشگاه باشد.اگر مربی تیم ملی آنها را دعوت کرد که باید با همه وجود بازی کنند اگر هم دعوت نکرد که باید همه تلاش‌شان را برای تیم باشگاهی خود بگذارند. ما بازیکنانی داشته‌ایم که به دلیل زدن حرف اضافه یا انجام رفتاری که به او ارتباطی نداشته از تیم ملی توسط همین کی‌روش خط خورده و به همین دلیل بازیکنان باید عاقلانه رفتار کنند چون با ادامه این روند در لیگ به مشکل می‌خورند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه شائبه کم‌کاری ملی‌پوشان این تیم در بازی دیروز مقابل پاراگ شنیده می‌شود، افزود: اصلا چنین چیزی نیست. پرسپولیس دیروز چند موقعیت گل داشت اما از آنها استفاده نکرد. از طرفی رامین رضاییان در دقیقه ۳۵ مصدوم شد و از زمین بیرون آمد و برانکو هم بازیکنی را جای او نیاورد که همین ۱۰ نفره شدن باعث شد نظم تیم به هم بخورد. این شایعات را دشمنان پرسپولیس می‌سازند چرا که بازیکنان این تیم چنین روحیه‌ای ندارند.

وی در مورد اینکه چرا روز گذشته روی سکوها با علی پروین اسطوره پرسپولیس رودررو نشد، اظهار داشت: اصلا چنین چیزی نیست. من پایین نشسته بودم و آقای پروین بالا نشسته بود. همه وجود من متعلق به علی آقاست و من عاشق او هستم. دور و بر او در زمان بازی شلوغ بود و نمی‌شد به طرفش رفت اما به رختکن رفتم و ایشان را در آغوش گرفتم. آقای پروین بزرگ همه ماست و احترام او واجب است.

حلالی در مورد اینکه با توجه به اتفاقات اخیر این احتمال را می‌دهید که پرسپولیس در نیم‌فصل دوم دچار مشکل شود، گفت: متأسفانه در فوتبال ما وقتی تیمی خوب نتیجه می‌گیرد به جای آنکه به او کمک کنیم برایشان مشکل‌ساز می‌شویم. همین دامن زدن به اختلافات برانکو و کی‌روش به هر دو تیم ضربه می زند و در این بین یکسری دوست ندارند که فوتبال ما آرامش داشته باشد. درباره سوال شما هم باید بگویم که پرسپولیس دو یار اصلی خود را از دست داده و نیاز به جذب مهره‌های جدید دارد.

این پیشکسوت تصریح کرد: باید واقع‌بین باشیم و بگوییم که شکل بازی پرسپولیس تا حدود زیادی مشخص است و به نظرم در این شرایط باید در بین نفرات تغییراتی ایجاد کرد. از طرفی پرسپولیس نباید ۱۰ بازیکن بگیرد بلکه باید ۴ بازیکنی بگیرد که به دردش بخورد. متأسفانه ما شاهد هستیم که بازیکنانی که به درد پرسپولیس می‌خورند جذب این تیم نمی‌شوند بلکه بازیکنانی می‌آیند که دردسر کمتری برای جذب شدن دارند. حرف من این است که پرسپولیس هر بازیکنی که می‌تواند را می‌گیرد نه هر بازیکنی را که می‌خواهد.

وی ادامه داد: به طور مثال دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس وضعیت خوبی ندارند. اول فصل که بازی تدارکاتی پرسپولیس با تیم هف سمنان را که خودم سرمربی‌اش هستم دیدم گفتم شاید این دو اوکراینی تازه آمده‌اند و از نظر بدنی وضعیت خوبی ندارند اما الان که پنج ماه گذشته هیچ تغییری نکرده‌اند. دیروز یک بازیکن کُند پاراگ در یک استارت چند متر دفاع اوکراینی را جا گذاشت و این نشان می‌دهد که آنها در بازی‌های رسمی مهره‌های قابل اعتمادی نیستند. به نظر من بازیکنان اوکراینی در حد تیم نیستند و کمکی هم به تیم نکرده‌اند. هر چند که گلر کروات وضعیت بهتری دارد و در روزهایی که بیرانوند در ترکیب نباشد می‌توان به او اعتماد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *