آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سناریوی ناشیانه آلمان ها علیه ایران

در ادامه سناریو سازی های غرب علیه ایران،آلمانی ها مدعی بازداشت جاسوس اجیر شده از سوی ایران در این کشورشدند.

مقامات آلمانی مدعی شده اند یک دانشجوی پاکستانی که سال گذشته میلادی به عنوان جاسوس احتمالی ایران بازداشت شده بود، زندگی روزمره راینهولد روبه، رئیس پیشین انجمن آلمان و اسرائیل را بررسی کرده و مسیرهای آمد و رفت او را تحت نظر داشته است.

ادعا شده که فرد مزبور نه تنها درباره رئیس پیشین انجمن آلمان و اسرائیل، بلکه درباره یک استاد فرانسوی-‌اسرائیلی  نیز دست به جاسوسی زده داده است. این استاد فرانسوی- اسرائیلی شاغل در یک دانشسرای عالی اقتصاد در پاریس است.

 

طبق اتهام‌نامه دادستانی آلمان قصد این دانشجوی پاکستانی از جاسوسی و خبرچینی به احتمال قوی انجام سوءقصد به نهادهای فعال در ارتباط با اسرائیل و همچنین نمایندگان این نهادها بوده است.

 

البته سناریوی جدید غربی ها علیه ایران یک ایراد اساسی دارد و آن هم ناشی بودن جاسوس ادعایی آلمانی هاست.

 

به گزارش دویچه وله،ارگان رسمی دولت آلمان،مدارک و شواهد گوناگونی که از این فرد ضبط شده‌اند، حاکی رفتار و فعالیت‌های ناشیانه‌ او هستند. این مرد ۳۱ ساله برای سفارش‌دهند‌ه‌ احتمالی خود گزارشی با استفاده از پاورپوینت و به زبان انگلیسی تهیه کرده که در آن هم اشتباهات املایی به چشم می‌خورد و هم اطلاعاتی نادرست درباره سیر زندگی راینهولد روبه.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *