ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مرگ ٢ دانش آموز رودانی در سانحه رانندگی

صبح امروز ۵ دانش آموز رودانی که از روستای برنطین این شهرستان قصد عزیمت به مرکز شهر را به منظور روانه شدن به مدرسه داشتند در محور آبنما به مرکز شهرستان رودان دچار حادثه شدند.

بازخبر / مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس در رودان، گفت: صبح امروز پنج دانش آموز رودانی که اهل روستای برنطین شهرستان رودان بودند و توسط خودروی پژو ۴٠۵ که از سوی خانواده هایشان به منظور جابه جایی این دانش آموزان به مرکز شهر تهیه شده بود قصد عزیمت به مدرسه را داشتند که دچار سانحه شدند و متاسفانه در این حادثه ٢ نفر از دانش آموزان جان باختند و ٣ نفر دیگر نیز آسیب دیدند.

احمد رحیمی پور افزود: متاسفانه در این حادثه معموصه ضیانژاد دانش آموز مقطع متوسطه دوم و علیرضا صالحی دانش آموز مقطع ابتدایی جان باختند و ٣ نفر دیگر از دانش آموزان نیز آسیب دیده اند.

وی تصریح کرد: سید محمد حسین صابر، آیدا مقتدری و عصمت عبیری دیگر دانش آموزان آسیب دیده در این سانحه هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان با حضور در بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان جویای حال این دانش آموزان شد و خواستار رسیدگی هرچه بیشتر مسوولان به حادثه دیدگان شد.

رحیمی پور همچنین در پیامی درگذشت ٢ دانش آموز رودانی را به جامعه فرهنگی و آموزشی شهرستان و همچنین خانواده های این دانش آموزان تسلیت گفت.

مدیر داخلی بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان نیز در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس در رودان، گفت: صبح امروز ۵ نفر از دانش آموزان رودانی که دچار سانحه شده بودند به بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان منتقل شدند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده ٢ نفر از آنها فوت شدند.

حسن صالحی افزود: دیگر حادثه دیدگان این سانحه نیز به دلیل شدت جراحات وارده و وخامت حال آنها به مرکز استان منتقل می شوند.

به گزارش ایسنا، این حادثه و مرگ ٢ دانش آموز رودانی موجی از ناراحتی و غم را در بین دانش آموزان و جامعه فرهنگی شهرستان رودان ایجاد کرده است. خبرگزاری ایسنا منطقه خلیج فارس نیز، درگذشت دانش آموزان رودانی را خدمت جامعه فرهنگی این شهرستان و خانواده های داغدار این دانش آموزان تسلیت عرض می کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *