اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دو کشته و چهار زخمی/دستگیری سه نفر از ضاربان

معاون سیاسی فرماندار قشم گفت: در پی درگیری شب گذشته در مقابل یکی از داروخانه‌های شهرستان دو نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

باز خبر,   مصطفی غلام پور در منطقه خلیج‌فارس، افزود: شب گذشته حدود حوالی ساعت ۲۰ دریکی از محلات شهرستان قشم در مقابل یک داروخانه درگیری صورت گرفت که موجب کشته شدن دو نفر به نام‌های “ک، س” ۲۵ ساله و “م، س” ۳۰ ساله که پسرعمو بودند شد.

وی اضافه کرد: طرفین درگیری که شش نفر اهل کهنوج کرمان و ساکن قشم و چهار نفر دیگر اهل قشم بودند، طبق گفته شاهدان؛ این درگیری در پی تذکر فرد قشمی به طرف مقابل رخ داد و سپس به یک درگیری جمعی تبدیل شده است.

غلام پور بابیان اینکه شناسایی قاتل یا قاتلین در دستگیر بررسی است، افزود: در پی این درگیری سه نفر از ضاربان دستگیر و دو نفر متواری شده‌اند که تحت تعقیب پلیس قرار دارند و شناسایی قاتل یا قاتلین و علت دقیق درگیری نیز در دست بررسی است.

وی بابیان اینکه قشم همواره شهرستان امنی بوده است، گفت: با توجه به امنیت و آرامش حاکم در این جزیره این‌گونه اتفاقات و حوادث در اولویت مأموریت نیروی انتظامی و امنیتی شهرستان قشم قرارگرفته و امیدوارم طی چند ساعت آینده دو ضارب متواری دستگیر شوند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *