اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مسابقات قهرمانی موتور کراس هرمزگان در میناب برگزار شد+فیلم

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی میناب، گفت: رقابت‌های قهرمانی موتور کراس هرمزگان به میزبانی میناب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مرتضی آریا نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس در میناب، ضمن اشاره به سطح خوب رقابت‌های یک‌روزه موتور کراس استان هرمزگان در میناب، افزود: ۴۵ ورزشکار در سه کلاس ۱۵۰، ۲۵۰ و ۴۵۰ سی‌سی در یک روز باهم به رقابت پرداختند.

بازخبر / آریا نژاد تصریح کرد: در پایان این مسابقات در کلاس ۲۵۰سی‌سی محمدامین کریم پور مقام نخست را کسب کرد، شمس‌الدین تکی زاده و عبدالله اسعدی زاده نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی عنوان کرد: در کلاس  ۴۵۰ سی‌سی اسماعیل صابر بر سکوی نخست ایستاد، علی احمد پور دوم شد و وحید تقی زاده نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری میناب همچنین درباره ورزش موتور کراس در میناب، عنوان کرد: پتانسیل‌های خوبی در کلاس‌های مختلف این ورزش در شهرستان و استان هرمزگان به‌ویژه میناب وجود دارد که قطعاً سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها می‌تواند نتایج کشوری و حتی جهانی خوبی را برای ما به همراه داشته باشد.

آریا نژاد درباره شرایط ایمنی این ورزش نیز، اضافه کرد: خوشبختانه ورزشکاران از لوازم ایمنی بسیار مطلوبی برخوردار بودند که به موتورسواران این اجازه را می‌داد که با آسودگی خیال تنها به کنترل موتور خود بپردازند و از رقابت با سایر موتورسواران لذت ببرند.

وی اظهار کرد: این رشته ورزشی به‌واسطه تحرک بسیار زیاد از نشاط بسیار بالایی برخوردار است که می‌تواند برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بسیار مفید باشد.

آریا نژاد با گلایه از نبود پیست موتورسواری درگذشته در میناب به‌عنوان دومین شهر بزرگ هرمزگان، خاطرنشان کرد: در اکثر شهرهای هرمزگان از ۱۰ سال گذشته پیست‌های مناسبی برای این رشته پرطرفدار راه‌اندازی شده بود که همین امر نیز باعث راه‌یابی آن‌ها به رقابت‌های کشوری شده بود درصورتی‌که میناب از این امر محروم بود تا اینکه سال گذشته به همت سپاه ناحیه میناب پیست موتور کراس در دهکده ورزشی بسیج این شهرستان راه‌اندازی شد و میزبان این رقابت استانی بودیم.

به گزارش ایسنا، پیست موتور کراس شهرستان میناب یکی از پیست‌های مناسب برای برگزاری این ورزش مفرح است که در دهکده ورزشی بسیج قرار دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *