اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
دادستان هرمزگان

بیشتر ناقضین حریم ۶۰ متری دستگاه‌های دولتی هستند/با تصرفات غیرقانونی برخورد می شود

دادستان هرمزگان گفت: بیشتر ناقضین حریم ۶۰ متری سواحل استان دستگاه‌های دولتی هستند که باید ساخت و ساز آن‌ها در این حریم موردبررسی قرار گیرد.

بازخبر / سعید اسدی، منطقه خلیج‌فارس، افزود: حریم ۶۰ متری سواحل هرمزگان باید از سوی تمامی دستگاه‌های دولتی، سایر ارگان‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی رعایت شود و در صورت تصرفات در این منطقه مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به دستور عمل جدید وزارت کشور در مورد حریم ۶۰ متری سواحل، بیان کرد: دستور عمل جدیدی از طریق وزارت کشور به‌تمامی استانداران ابلاغ‌شده که در پیگیری تصرفات و حل اختلاف دستگاه دولتی در این زمینه به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها محول شده است.

اسدی افزود: در این دستور عمل جدید آمده است استانداران موظف هستند که در صورت تصرفات و حل اختلاف دستگاه‌های دولتی گزارشات خود را در خصوص حریم ۶۰ متری سواحل شهری به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری و در خارج از شهر به کمیسیون ماده ۹۹ این نهاد ارسال کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری نتایج بررسی پرونده تصرفات حریم ۶۰ متری ساحل از طریق استانداری‌ها صورت می‌گیرد، هرچند دادستانی استان نیز در مورد چند پرونده ساخت و ساز غیرقانونی در حریم ۶۰ متری بندرعباس منتظر اعلام نتیجه این کمیسیون است.

دادستان هرمزگان خاطرنشان کرد: باید کلیه مجوز‌های ساخت و ساز با رعایت حریم ۶۰ متری ساحل باشد و مجوزهای نیز که قبلاً در این حریم صادرشده موردبررسی قرار خواهد گرفت.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *