اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

نوشداروی دیرهنگام تاج بعد از مرگ سهراب!

رئیس فدراسیون فوتبال درحالی راهی امارات شده است تا مشکلات به وجود آمده حول تیم ملی را برطرف کند که تیم ملی فردا بازمی گردد، و او می توانست تا فردا صبر کند.

باز خبر,به گزارش تابناک ورزشی، اردوی پرحاشیه تیم ملی فوتبال کشورمان در امارات و اتفاقات پیرامون آن باعث شد تا رئیس فدراسیون فوتبال شخصاً برای حل این مشکل دست به کار و راهی دبی شود.

مهدی تاج برای پایان دادن به حاشیه‌های تیم ملی و میانجی شدن برای از بین رفتن مشکلات، راهی امارات شد و صبح امروز (جمعه) در اردوی تیم ملی حضور یافت. رئیس فدراسیون با کارلوس کی‌روش صحبت‌هایی را انجام داد و قرار است ناهار را هم همراه ملی‌پوشان باشد تا برای آنها نیز صحبت کند و به حاشیه‌های تیم ملی پایان دهد. اردوی تیم ملی فردا (شنبه) در باشگاه ایرانیان دبی به پایان می‌رسد تا ملی‌پوشان به تهران بازگردند.

از زمان آغاز درگیری برانکو و کی روش، مهدی تاج اقدام خاصی انجام نداد و حالا درحالی به اردوی تیم ملی رفته که ملی پوشان فردا به تهران بازمی گردند، و او می توانست فردا همین صحبت ها را انجام دهد، مگر اینکه در این یک روز معجزه ای رخ دهد!
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *