آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کارنامه دانش آموزان الکترونیکی شد

معاون منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش: خانواده ها می توانند از اول بهمن با مراجعه به پایگاه اینترنتی eservice.medu.ir کارنامه تحصیلی دانش آموزان خود را مشاهده کنند.

باز خبر,محمود حبیبی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: رمز ورود به این سامانه از طریق مدارس در اختیار اولیاء دانش کارنامه دانش آموزان الکترونیکی شدآموزان قرار می گیرد.

وی گفت: از طرف این سامانه همچنین خانواده ها می توانند از حضور و غیاب و موارد انضباطی و تشویقی فرزند خود و فوق برنامه مدرسه اطلاع پیدا کنند.

حبیبی خاطر نشان کرد: دانش آموزان نیز با ثبت نام در این پایگاه اینترنتی می توانند به صورت الکترونیکی در فوق برنامه های مدرسه، پژوهش سراهای دانش آموزی ثبت نام کرده و تحقیقات، پژوهش ها و اختراعات خود را نیز در این سامانه ثبت کنند.

وی تأکید کرد: همچنین معلمان می توانند با ثبت نام در این سامانه نمرات درسی و انضباطی دانش آموزان و تکالیف درسی آنان را ثبت و در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *