ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

حال ورزش سه گانه ایران خوب نیست

دلسردی و کناره‌گیری ملی‌پوشان و مشکلات داخلی فدراسیون باعث شده اوضاع و احوال سه‌گانه پیش از هر زمان دیگری به هم ریخته شود، به گونه‌ای که زنگ خطر برای این رشته نوپا به صدا در آمده است.

باز خبر,به‌ گزارش ‌ایسنا، سه گانه جزو آن دسته از رشته‌های  المپیکی است که سرمایه‌گذاری چندانی بر رویش در ایران انجام نگرفته و البته فدراسیون هم گام محکمی برای جان دادن به این رشته نو پا انجام نداده است. اکنون هم این رشته اوضاع و احوال خوبی ندارد. یکی از مهم‌ترین اتفاقات کناره‌گیری ورزشکاران با سابقه از سه گانه است . به طوری یکی پس از دیگری  دارند کنار می‌روند و  منتهی شدن اعزام‌ها به یک یا دو مسابقه در سال، بر پایی اردو تنها در آستانه مسابقات و در نهایت کنسل شدن برگزاری لیگ برتر مهم‌ترین مواردی است که به عنوان دلیل جدایی‌شان از سه گانه اعلام کرده‌اند.

در شرایطی که سه گانه با بی انگیزگی و دلسردی ورزشکارانش دست و پنجه نرم می‌کند، اوضاع داخلی فدراسیون هم چندان مساعد نیست. رییس فدراسیون که با دبیر خود به مشکل برخورد، خواستار عزل او بود. که این موضوع مورد موافقت اعضای مجمع قرار نگرفت. پس از آن اعلام شد استعفا کرده اما دبیر فدراسیون، بیان‌ کرد،  به هیچ وجه استعفا نمی‌دهد با این حال  به فدراسیون هم نمی‌رود. در میان تمام این اتفاقات تنها قربانی خود رشته سه گانه است که هنوز جان نگرفته، دارد رو به نابودی می‌رود، چرا که اگر همین روند ادامه داشته باشد ورزشکاران دیگری هم کناره‌گیری می‌کنند و زمانی که ورزشکار نباشد دیگر آن رشته معنا ندارد.

بحث نبود بودجه و بی پولی تنها بحثی است  که در این سال‌ها و در برابر تمام مشکلات عنوان شده است در حالی که یکی از وظایف رییس فدراسیون باز کردن پای ‌اسپانسرها و بخش‌های خصوصی به فدراسیون است، رشته‌های دیگری هستند که با وجود نداشتن پخش تلویزیونی یا بودجه قابل توجه، حداقل توانسته‌اند لیگ برتر خود را سر پا نگه دارند اما در سه گانه لیگ برتر هم پابرجا نماند و سه گانه کاران همان اندک درآمدی هم که داشتند را از دست دادند. سر و سامان دادن مسائل و مشکلات مهم‌ترین نیاز این روزهای سه گانه است در غیر این صورت شاید در آینده نه چندان دور شاهد این باشیم که دیگر چیزی از سه گانه باقی نمانده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *