ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

برگزاری کلاس های آموزشی سفال برای زنان سرپرست خانوار بندرعباسی

با هدف کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری یک موسسه هنری اقدام به برگزاری کلاس های هنری سفال گری و نقش روی سفال می کند.

باز خبر,به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: یکی از سیاست های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس کارآفرینی و امکان شرایط رفاهی در شهر است که با برنامه‌‌ریزی‎های صورت گرفته مسائل مربوط به حمایت از زنان سرپرست خانوار را برای کارآفرینی دنبال می‌کنیم.

محمدمهدی جهانبخش ادامه داد: تاکنون در زمینه‌های مختلفی اقداماتی را در حمایت از اقشار مختلف انجام داده ایم که کارآفرینی در این بخش به بهبود شرایط زندگی و درآمدزایی زنان سرپرست خانوار کمک می کند.

وی افزود: در مرحله اول این طرح با همکاری یک موسسه هنری جهت آموزش ۱۵ نفر از زنان سرپرست خانوار اقدام به برگزاری کلاس های سفال گری و نقش روی سفال خواهیم کرد.

جهانبخش تصریح کرد: انتخاب آموزش این هنر از آن صورت انجام می پذیرد که در آستانه سال جدید قرار گرفته ایم و با آموزش این هنر، سرپرستان خانوار می توانند با سفال ظروف مربوط به سفره هفت سین را آماده کنند.

وی در پایان گفت: کارآفرینان پس از تولید این ظروف می توانند با هماهنگی های صورت گرفته توسط این سازمان با این موسسه هنری اقدام به فروش تولیدات خود در آن مکان و درآمدزایی از این طریق کنند

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *