اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

امکان پهلوگیری کشتی‌های کروز در بنادر استان هرمزگان وجود دارد

مدیرکل برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری از همکاری با سازمان بنادر و دریانوردی برای ورود کشتی‌های کروز به سواحل ایران از دی‌ماه خبر داد.

بازخبر /مدیرکل برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری از همکاری با سازمان بنادر و دریانوردی برای ورود کشتی‌های کروز به سواحل ایران از دی‌ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، عبدالرضا مهاجری نژاد در جمع با خبرنگاران بابیان اینکه همکاری‌های گسترده‌ای با ارگان‌های مرتبط به امور دریایی در حال شکل‌گیری است، گفت: ظرفیت‌های صنعت گردشگری دریایی در استان هرمزگان در دست بررسی است.

مهاجری نژاد خاطرنشان کرد: امکان پهلوگیری کشتی‌های کروز در بنادر استان هرمزگان وجود دارد که باید از این پتانسیل به بهترین نحو ممکن در جهت توسعه گردشگری دریایی منطقه بهره برد.

این مقام مسئول افزود: سواحل جنوبی ایران با زیبایی‌های منحصربه‌فرد از جذابیت‌های بسیار زیادی برای جذب گردشگران خارجی برخوردار است.

مهاجری نژاد ادامه داد: با پهلوگیری کشتی‌های کروز در سواحل جنوبی ایران این امکان برای گردشگران خارجی فراهم می‌شود تا در قالب تورهای یک‌روزه از جاذبه‌های گردشگری کشورمان به‌ویژه جزایر خلیج‌فارس و استان‌های جنوبی بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه توافقنامه‌ای میان سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و سازمان بنادر و دریانوردی به‌منظور توسعه گردشگری دریایی در آب‌ها و سواحل شمالی و جنوبی در دست امضاست، اضافه کرد: این امکان وجود دارد که با همکاری مشترک کشورهای حاشیه دریای خزر ازجمله روسیه، آذربایجان و ترکمنستان برای توسعه گردشگری در دریای خزر اقدام کنیم.

مدیرکل برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری، توسعه امکانات انواع ورزش‌های آبی در آب‌های جنوبی و شمالی کشور را از مهم‌ترین راه‌های جذب گردشگران برای توسعه توریسم دریایی دانست و تصریح کرد: بهره‌گیری از ورزش‌های دریایی درزمینه ی رونق گردشگری نیازمند انجام مطالعات دقیق است و حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و ایجاد باشگاه‌های تخصصی انواع ورزش‌های مفرح و هیجان‌انگیز دریایی می‌تواند نقش مؤثری در رونق گردشگری دریایی ایفا کند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *