اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

علی رغم تلاش‌های دولت همچنان میزان قاچاق در کشور بالاست

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: علی رغم تلاش‌های فراوان دولت و دیگر دستگاه‌ها، همچنان میزان قاچاق در کشور بالاست و باید در این زمینه همکاری بیشتری میان دستگاه‌های مسئول صورت گیرد تا بتوانیم اقتصادی سالم و پویا را در سراسر ایران شاهد باشیم.

بازخبر /معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: علی رغم تلاش‌های فراوان دولت و دیگر دستگاه‌ها، همچنان میزان قاچاق در کشور بالاست و باید در این زمینه همکاری بیشتری میان دستگاه‌های مسئول صورت گیرد تا بتوانیم اقتصادی سالم و پویا را در سراسر ایران شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، جواد فرشباف در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌‌کل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان افزود: در تبیین جایگاه اقتصاد مقاومتی در کشور، دو مسؤولیت اساسی بر دوش سازمان تعزیرات حکومتی قرار دارد که از یک سو با کارکرد مبارزه با قاچاق کالا و از سوی دیگر با رویکرد حمایت از حقوق مصرف‌کننده می‌توانند در این حوزه نقش‌آفرینی کند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارها میزان قاچاق کالا در کشورمان از ۲۵ میلیارد دلار در سال به ۱۵ میلیارد دلار کاهش یافته، بیان کرد: همچنان میزان قاچاق در کشورمان بالاست و باید در استان‌های مهم در این زمینه بخصوص در استان هرمزگان گام‌های جدی‌تر و بیشتری برداشته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تعزیرات حکومتی کشور عنوان کرد: باید به شرایطی دست پیدا کنیم که بازارهای داخلی مملو از کالاهایی باشد که یا در داخل تولید و یا از مبادی رسمی وارد کشور شده باشند.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور خاطرنشان کرد: اساسا در هر جامعه‌ای که منافع جمعی کمتر است و نگاه به سمت منافع فردی است، خطاهای انسانی، تخلفات، کم‌فروشی، ورود غیرقانونی کالا، کاهش کیفیت و نظایر آن رخ می‌دهد و وجود سازمان تعزیرات و یا ساختاری مشابه آن نیاز است.

فرشباف اضافه کرد: برغم تلاش‌های فراوان دولت و دیگر دستگاه‌ها، همچنان میزان قاچاق در کشور بالاست و باید در این زمینه همکاری بیشتری میان دستگاه‌های مسؤول صورت گیرد تا بتوانیم اقتصادی سالم و پویا را در سراسر ایران شاهد باشیم.

وی به برگزاری آزمون برای استخدام ۳۵۰ نفر و همین طور برگزاری آزمون داخلی برای ۴۰۰ نفر از پرسنل سازمان تعزیرات اشاره کرد و افزود: برخورد قاطعانه با قاچاق و ایفای مسؤولیت‌های کلیدی در این زمینه به نیروی انسانی بیشتر و متخصصی نیاز دارد که تلاش کرده‌ایم تا در سال جاری و همین طور در سال آینده این وضعیت را در سازمان تقویت کنیم

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *