ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جادری : با وجود ظرفیت‌های استان، مردم هرمزگان نباید فقیر باشند

استاندار هرمزگان به ظرفیت‌های مانند آب و خاک استان اشاره کردو گفت: هرمزگان با وجود داشتن سرمایه‌های خدا دادی مانند آب و خاک، نباید مردم فقر داشته باشد اما میانگین تحت پوشش امداد امام خمینی(ره) در شرق استان بیشتر از میانگین کشوری است.

باز خبر, استاندار هرمزگان به ظرفیت‌های مانند آب و خاک استان اشاره کردو گفت: هرمزگان با وجود داشتن سرمایه‌های خدا دادی مانند آب و خاک، نباید مردم فقر داشته باشد اما میانگین تحت پوشش امداد امام خمینی(ره) در شرق استان بیشتر از میانگین کشوری است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، جاسم جادری در نشست مشترک با وزیر نیرو، نمایندگان مردم استان در مجلس و مدیران صنعت آب و برق استان هرمزگان، fh بیان اینکه از ۴۰۰ روستایی که قبل از سال ۹۲ آبرسانی با تانکر می‌شود ۲۷۰ روستا تا کنون آبرسانی شده، عنوان کرد: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون به ۲۷۰ روستا در استان هرمزگان آبرسانی شده و در بخش برق نیز ۷۰۰ مگاوات به ظرفیت تولید برق استان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور سرمایه‌گذار حاضر به احداث سد شده hsj، ادامه داد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث سد برای تامین آب در استان وجود دارد که نیاز است ساز و کار این سرمایه گذاری توسط وزارت نیرو مشخص شود.

استاندار هرمزگان به مشکل ورود پساب فاضلاب بندرعباس به دریا اشاره کرد و گفت: وضعیت ورود پساب به دریا در بندرعباس همواره مورد انتقاد قرار گرفته و ورود فاضلاب به دریا برای این شهر مناسب نیست و درخواست داریم این مشکل نیز با حمایت وزارت نیرو رفع شود.

جادری با بیان اینکه روان آب‌های استان در حال حاضر به دریا‌ می‌ریزد، تصریح کرد: همچنین درخواست داریم تدابیری اتخاذ شود که روان آب‌ها و رودخانه های موجود در استان هرمزگان به عنوان آب مرزی تعریف شوند تا بتوان اقدامات لازم را برای مهار و استفاده از آنها انجام داد.

وی به ظرفیت‌های مانند آب و خاک استان اشاره کرد و گفت: هرمزگان با وجود داشتن سرمایه‌های خدا دادی مانند آب و خاک، نباید مردم فقر داشته باشد اما میانگین تحت پوشش امداد امام خمینی(ره) در شرق استان بیشتر از میانگین کشوری است.

جادری با بیان اینکه ۱۷۰۰ روستای هرمزگان از نعمت برق برخوردار هستند، بیان کرد: از اقدامات شاخص انجام شده در هرمزگان برق‌رسانی به روستاهای استان بوده که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته، از یک هزار و ۷۲۶ روستای هرمزگان تنها ۲۶ روستای بالای ۱۰ خانوار به دلیل صعب و العبور بودن هنوز از نعمت برق بی‌بهره هستند که تمامی تلاش برای برق دار شدن آنها نیز صورت گرفته است

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *