ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

فیلم/ رهگیری بمب افکن سوخو ۲۴ توسط جنگنده اف ۴ در آسمان منطقه عمومی رزمایش

در روز دوم از برگزاری رزمایش قرارگاه پدافند هوایی ارتش، یک فروند جنگنده اف ۴، یک فروند سوخو ۲۴ را در آسمان منطقه رزمایش رهگیری کرد.

باز خبر, منطقه عمومی رزمایش، در دومین روز از رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت که در منطقه جنوب کشور برگزار می‌شود، دو فروند جنگنده بر فراز منطقه رزمایش به پرواز درآمدند.

در جریان این پرواز که به منظور انجام عملیات درگیری‌هایی هوایی و انجام شناسایی و گشت انجام شد، یک فروند جنگنده اف ۴ از پایگاه ششم شکاری بوشهر (شهید یاسینی) با موفقیت توانست یک فروند جنگنده بمب افکن سوخو ۲۴ اعزامی از پایگاه هفتم شکاری شیراز (شهید دوران) را در منطقه عمومی رزمایش شناسایی و رهگیری کند.

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با جنگنده های F-4، F-5، F-7، سوخو-۲۴، میراژ، هواپیمای سوخت‌رسان و هواپیمای ترابری C-130 در هفتمین رزمایش مشترک مدافعان آسمان ولایت شرکت دارد.

رزمایش مشترک مدافعان آسمان ولایت ۷ از روز دوشنبه در منطقه عمومی جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور آغاز و تا ظهر امروز چهارشنبه، مراحل اصلی رزمایش به پایان می‌رسد.

در ذیل می‌توانید که فیلم‌های این پرواز را که خبرنگار اعزامی تسنیم از منطقه گرفته است، به تفکیک مشاهده کنید.

پسندیدم(4)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *