ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پویافر : مردم متضرر واقعی طول کشیدن اتمام پروژه های مسکن مهر هستند

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: به هر دلیلی اگر اتمام ساخت پروژه‌های مسکن مهر بیشتر از این طول بکشد متضرر واقعی مردم خواهند بود، آن‌هم مردمی که از ضعیف‌ترین اقشار جامعه بوده و مستحق کمک مسئولین هستند.

باز خبر,فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: به هر دلیلی اگر اتمام ساخت پروژه‌های مسکن مهر بیشتر از این طول بکشد متضرر واقعی مردم خواهند بود، آن‌هم مردمی که از ضعیف‌ترین اقشار جامعه بوده و مستحق کمک مسئولین هستند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، احمد پویافر در جلسه کارگروه مسکن شهرستان با دستور کار بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر، ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل کارگروه، اظهار کرد: هدف از تشکیل جلسات کارگروه مسکن در این شهرستان بررسی میزان پیشرفت و رفع مشکلات مسکن مهر است.

وی در ادامه با تأکید بر برطرف کردن هرچه سریع‌تر موانع و مشکلات مسکن مهر و تسریع در روند اجرایی، تصریح کرد: این کارگروه تا رفع مشکل همه تعاونی‌ها  به‌صورت جدی موضوعات مطروحه را پیگیری خواهد کرد.

پویافر اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌های برق، آب و گاز از مواردی است که باید هم‌زمان با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، توسط ادارات مربوطه شهرستان موردتوجه قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: عوامل و دست‌اندرکاران اجرای پروژه مهر ازجمله مسئولین، پیمانکاران و کلیه عوامل تأثیرگذار از ابتدا تاکنون جهت رفع پروژه‌های مشکل‌دار و تحویل آن‌ها به مالکین تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرند.

پویافر اضافه کرد: به هر دلیلی اگر این پروژه‌ها بیشتر از این طول بکشد متضرر واقعی مردم خواهند بود، آن‌هم مردمی که از ضعیف‌ترین اقشار جامعه بوده و مستحق کمک ما هستند.

فرماندار بندرعباس در پایان عنوان کرد: همه ما باید مشکلات مسکن مهر را دنبال  کنیم تا پروژه‌های باقی‌مانده هرچه سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسد و مردم واحدهای خودشان را تحویل گرفته و وضعیت آن‌ها سروسامان بگیرد

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *