ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

خبر خوش نقل و انتقالاتی برای برانکو؛ شاگرد دایی به پرسپولیس نزدیک شد

مدیران پرسپولیس در مذاکرات اولیه با نماینده مدافع اوکراینی برای فسخ قرارداد وی به توافق اولیه رسیدند.

باز خبر, آلکسی پل یانسکی به یکی از گره های کور پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل تبدیل شده است. بازیکنی که برانکو ایوانکوویچ به هیچ وجه از خرید او راضی نبوده و هم اکنون نیز در صدر لیست مازاد او قرار دارد.

پل یانسکی که یکی از ۳ سهمیه خارجی های پرسپولیس را پر کرده، تا پایان فصل آینده قرارداد دارد و جدایی او منوط به رضایت طرفین است وگرنه در صورت اخراج، باشگاه باید کل دستمزد وی را تا فصل بعد پرداخت کند.

برانکو ایگور پراهیچ را در فهرست مورد نیاز خود قرار داده اما مسئولان باشگاه پس از پالس های اولیه منفی پل یانسکی برای جدایی، به برانکو پیغام دادند که جذب پراهیچ غیرممکن است و دنبال یک مدافع دیگر بگردد.

اما حالا اخبار خوبی از باشگاه پرسپولیس رسیده و مدیران باشگاه برای فسخ قرارداد پلی یانسکی به توافقات اولیه رسیده اند.

این مدافع به همین دلیل هم فعلا در تهران مانده و برای تعطیلات کریسمس به اوکراین نرفته است. البته او مبلغ بالایی برای فسخ قرارداد طلب کرده که طرفین باید به زودی در یک جلسه رودررو درباره مبلغ فسخ قرارداد توافق کنند.

از سوی دیگر علی دایی موافقت اولیه اش را برای جدایی پراهیچ اعلام و عنوان کرده که در صورت رسیدن نامه کتبی باشگاه پرسپولیس و تأمین مبلغ مورد نیاز نفت تهران رضایتنامه اش را صادر خواهد کرد. گفته می شود جذب پراهیچ کروات چیزی حدود ۲۰۰ هزار دلار آب می خورد!

بدین ترتیب خیال برانکو برای جذب پراهیچ می تواند راحت باشد.

پسندیدم(15)نپسندیدم(3)
کلمات کلیدی: ،

1 نظر برای “خبر خوش نقل و انتقالاتی برای برانکو؛ شاگرد دایی به پرسپولیس نزدیک شد”

  1. محمد گفت:

    پراهیچ به درد پرسپولیس نمیخوره پول الکی بهش میدن

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *