آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اخلاقی : تعاونی تاکسیرانان در بندرعباس تأسیس می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس گفت: تعاونی تاکسیرانان این شهر با همکاری اتاق تعاون هرمزگان تأسیس می‌شود.

باز خبر,حسین اخلاقی در نشست هم‌اندیشی با رئیس پلیس راهور و مدیر اتاق تعاون و مدیران خطوط مختلف تاکسیرانی شهر بندرعباس اظهار کرد: رفع موانع و مشکلات موجود در سیستم حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان یکی از رویکردها و اولویت‌های سازمان تاکسیرانی است.

وی افزود: در جهت رفاه حال شهروندان و نیز کمک به تاکسیرانان، نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر بندرعباس بعد از رقیب به ۵ سال در این شهر با شرایط آسان آغاز شده و ادامه دارد و تاکنون ۲۹۹ خودروی فرسوده از ناوگان خارج شده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس با بیان این که دغدغه اصلی سازمان تاکسیرانی حضور مسافربرهای شخصی در سطح شهر است، عنوان کرد: در همین راستا با همکاری پلیس راهور، ساماندهی خطوط و مسافربرهای شخصی انجام شده و در ۸ ماهه ابتدایی امسال، ۳۵۳۲ دستگاه خودرو اعمال قانون شده که از میان آنها ۹۰۰ خودرو که واجد شرایط بوده‌اند، تحت پوشش سازمان تاکسیرانی درآمده و بصورت تاکسی موقت در حال فعالیت هستند.

اخلاقی ادامه داد: در نیمه اول سال ۹۵ ثبت‌نام بیمه تکمیلی برای تاکسیرانان را نیز آغاز کردیم که با استقبال رانندگان همراه شد و همچنان این روند ادامه دارد.

وی گفت: ایجاد خدمات رفاهی برای رانندگان تاکسی و رفع موانع موجود تنها با همراهی همه تاکسیرانان میسر خواهد بود و در همین راستا تلاش داریم که با تعامل دو سویه با خانواده بزرگ تاکسیرانان شهر بندرعباس، تعاونی تاکسیرانان را ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بیان کرد: تلاش و خدمت صادقانه رانندگان تاکسی و اهتمام آنان در جلب اعتماد عمومی و تکریم ارباب رجوع قابل تقدیر است.

اخلاقی تصریح کرد: رانندگان تاکسی سفیران فرهنگی شهر هستند و برخورد حسنه آنها با مسافران می‌تواند تداعی‌کننده فرهنگ اهالی آن شهر در ذهن مسافر باشد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *