ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شوک بزرگ به مهدی رحمتی/ ستاره استقلال در لیست سیاه منصوریان؟

پس از نیمکت‌نشینی رحمتی در بازی دیروز با سپاهان بعد از سال‌ها باید شاهد اتفاقی باشیم که کمتر در باشگاه استقلال اتفاق افتاده است.

باز خبر,پس از شکست استقلال مقابل نفت‌تهران در رقابت‌های جام حذفی، حرف و حدیث‌هایی مبنی بر اختلاف بین علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی مطرح شد. ظاهرا رحمتی پیش از این بازی گفته که مشکل دل‌پیچه پیدا کرده و نمی‌تواند در برابر نفت بازی کند، اما به یک‌بار تصمیمش را در لحظه آخر عوض کرد و درون دروازه قرار گرفت.

پس از پایان بازی در وقت‌های قانونی، رحمتی به جای اینکه به صحبت‌های سرمربی استقلال گوش بدهد، به رختکن رفته و زمانی بازمی‌گردد که داور در حال آغاز سوت وقت‌های اضافه بود. رفتار دروازه‌بان استقلال، ناراحتی منصوریان را در پی داشت و پس از شکست مقابل نفت‌تهران، شایعات زیادی مطرح شد مبنی بر اینکه، منصوریان قصد دارد رحمتی را برای بازی با سپاهان روی نیمکت بنشاند و از سیدحسین حسینی استقاده کند.

از طرفی، حرف‌وحدیث‌های زیاد دیگری هم مطرح شد که منصوریان دیگر تمایلی به حضور رحمتی در استقلال ندارد و شاید این دروازه‌بان در نیم فصل دوم در لیست خروج قرار بگیرد. همچنین، رحمتی که هیچ اظهارنظری انجام نداده شاید منتظر سرنوشت منصوریان بوده که آیا از استقلال کنار گذاشته می‌شود یا خیر. با همه این تفاسیر، شایعه نشستن روی نیمکت رحمتی در برابر سپاهان، به واقعیت تبدیل شد و برای نخستین بار رحمتی از سال ۹۰ که برای استقلال بازی کرده -به جز  یک فصل هم در پیکان حضور داشت-، روی نیمکت ذخیره‌‌ها نشست. این اتفاق شاید برای رحمتی شوک بزرگی محسوب شده و به اعتبار او ضربه وارد کند.

منصوریان در حالی این تصمیم را گرفته که روز گذشته با امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی در زمین شماره دوی آزادی دیدار و صحبت کرد.

 

پسندیدم(7)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *