اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

عسکری‌زاده :ایجاد اولین سایت ارائه‌دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه در بشاگرد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان از ایجاد اولین سایت ارائه‌دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه در بشاگرد خبر داد.

باز خبر, نخستین سایت ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه در شهرستان بشاگرد به بهره‌برداری رسید.

مهدی عسکری‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با راه اندازی سایت مذکور، مردم منطقه سردشت شهرستان بشاگرد برای نخستین بار از خدمات نسل سوم تلفن همراه بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: پروژه مورد نظر در سه ماه دوم سال جاری با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با سرمایه گذاری حدود ۱۰ میلیارد ریالی آغاز گردید و با اجرای دکل ۳۶ متری در محدوده شهر سردشت و نصب تجهیزات بر روی دکل مذکور و تامین پهنای باند مورد نیاز نخستین سایت NodeB ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه مورد بهره برداری مردم عزیز شهرستان بشاگرد قرار گرفت.
 مدیر ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان هرمزگان با اشاره به این که ICT پیشران توسعه در استان است، عنوان کرد: امیدواریم پس از راه اندازی سایت مذکور و ایجاد ظرفیت لازم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، روند توسعه و ایجاد فضای رقابتی در شهرستان بشاگرد ادامه یابد.
عسکری‌زاده همچنین به توجه ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه متوازن‌سازی ارائه خدمات در مناطق مختلف کشور اشاره و گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد پوشش مطلوب در حوزه ارائه خدمات نسل جدید تلفن همراه و امکان دسترسی جمعیت هر چه بیشتری به این زیرساخت‌ها در جریان است.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *