ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

گمرک هند سند رو کرد/واردات غیرقانونی برنج به ایران تأیید شد

بر اساس آمار ارائه‌شده در گمرک هندوستان این کشور طی ۴ماهه مرداد، شهریور، مهر و آبان با وجود ممنوعیت واردات برنج به ایران ۴۴هزار و ۴۶۷ تن برنج به کشور ما صادر کرده است.

بازخبر / با وجود اعمال سیاست ممنوعیت مقطعی واردات برنج در ایران،  اطلاعات گمرکی هند نشان می‌دهد که این کشور در فصل ممنوعیت واردات ایران از صادرات به کشور ما دست نکشیده است.

در چهار ماه مرداد، شهریور، مهر و آبان ۹۵ با وجود ممنوعیت واردات برنج به ایران، هندی‌ها توانسته‌اند ۴۴ هزار و ۴۶۷ تن برنج به کشور ما صادر کنند.

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی مراجع گمرکی هند نشان می‌دهد این کشور در ۸ماهه فروردین تا آبان سال جاری ۴۴۸ هزار تن برنج به‌ارزش ۳۴۵ میلیون دلار به ایران صادر کرده است.

ارزش متوسط هر کیلو برنج صادراتی هند به ایران در این دوره ۷۷ سنت برابر با حدود ۳ هزار تومان محاسبه شده است.

بنابراین گزارش در ماه آبان ۶۹۷۱ تن برنج هندی به‌ارزش ۶٫۲۸۴ میلیون دلار و در ماه‌های مهر، شهریور و مرداد نیز به‌ترتیب ۱۴۷۳۹ تن، ۱۳۱۹۹ تن و ۹۵۵۸ تن از این محصول به کشور ما وارد شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *