ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شوک شبانه در اردوی پرسپولیس پس از قهرمانی نیم فصل

پروین که از حامیان طاهری است بلافاصله با او تماس گرفت و سرپرست باشگاه پرسپولیس را از تصمیمش منصرف کرد.

باز خبر,یکی از سایت های هواداران باشگاه پرسپولیس نوشت: پس از نمایش دیدنی سرخ ها و پیروزی پرگل مقابل سیاه جامگان، حواشی عجیب و جالب توجهی در اردوی سرخ ها پدید آمد.

از پیش قرار بود سرخپوشان شام قهرمانی نیم فصل را در هتل محل استقرار و در حضور مدیران باشگاه صرف کنند و در جریان این موضوع علی اکبر طاهری از تصمیم عجیبش برای استعفا رونمایی کرد که حاضرین را بهت زده کرد!

در این لحظه بازیکنان، کادرفنی و دیگر اعضای تیم بسیار متعجب شدند و این خبر خیلی زود به علی پروین رسید. پروین که از حامیان طاهری است بلافاصله با او تماس گرفت و سرپرست باشگاه پرسپولیس را از تصمیمش منصرف کرد.

به نظر می رسد دلیل این تصمیم طاهری حاشیه سازی های مختلف است که این روزها علیه پرسپولیس انجام می شود اما باتوجه به رضایت هواداران از طاهری و کسب نتایج خوب در زمان او، رفتنش نمی تواند دردی از پرسپولیس دوا کند.

البته سرپرست سرخ ها پس از بازی گفته بود که نقل و انتقالات را آغاز کرده اند و به نظر می رسد استعفای او جدی نبوده و با تماسی که پروین داشت، این موضوع را باید تمام شده دانست.

پسندیدم(12)نپسندیدم(13)
کلمات کلیدی: ،

1 نظر برای “شوک شبانه در اردوی پرسپولیس پس از قهرمانی نیم فصل”

  1. پنجعلی5 گفت:

    با اینکه اقای طاهری تو نقل و انتقالات ما رو از فرط عصبانیت تا مرز انفجار و گاهی خود انفجار پیش میبره ولی ما دوسشون داریم و میخواهیم بمونه

    پسندیدم(9)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *