ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
المنار؛

آخرین تحولات پس از یورش مزدوران آل خلیفه به منزل رهبر شیعیان

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با شلیک گلوله به تحصن کنندگان در مقابل منزل شیخ عیسی احمد قاسم در منطقه الدراز، به خانه رهبر شیعیان بحرین یورش برده بودند.

بازخبر/ به نقل از سایت شبکه المنار، نیروهای امنیتی بحرین امروز چهارشنبه به خانه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، روحانی برجسته یورش بردند و به زور وارد خانه وی شدند.

به گزارش المنار، رژیم آل خلیفه به هواداران شیخ قاسم هشدار داده است از تجمع در اطراف خانه وی بپرهیزند در غیر این صورت با آنان برخورد خواهد شد. نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با شلیک گلوله به تحصن کنندگان در مقابل منزل شیخ عیسی احمد قاسم در منطقه الدراز، به خانه رهبر شیعیان بحرین یورش بردند.

هنوز آماری از زخمی ها و یا شهدای این حادثه اعلام نشده است. دادگاه رژیم آل خلیفه یکشنبه گذشته محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را به پنجم ژانویه ۲۰۱۷ (۱۶ دی ماه ) موکول کرد. دادگاه بحرین با گوش دادن به سخنان سه شاهد در خصوص اتهامات شیخ عیسی قاسم، سه صندوق حاوی بیانیه های وی را جمع آوری کرده است.

روزنامه دولتی الایام بحرین که متعلق به نبیل الحمر مشاور اطلاع رسانی شاه این کشور است نیز در این ارتباط نوشت: مسوولان دادگاه از وجود چهار دستگاه شمارش پول و چند نامه درخواست کمک مالی از سوی طرف هایی در یمن به شیخ قاسم خبر داده است.

دادگاه رژیم آل خلیفه در بحرین به شیخ قاسم اتهام مدیریت پول های فریضه های دینی شیعیان (خمس و زکات و…) در بخش هایی غیرمتعارف نسبت داده است. قرار بود که محاکمه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین چهارم دسامبر ( ۱۴ آذر ماه) برگزار شود که برای چندمین بار به تعویق افتاد.

دادگاه رژیم آل خلیفه ادعا کرده بود که در جلسه دیروز (چهارم دسامبر) به شهادت برخی طرفها گوش خواهد داد. در جلسه چهارشنبه گذشته نیز دادگاه رژیم آل خلیفه به سخنان دومین شاهد دادستانی که کارمند وزارت کشور بحرین است، گوش داد.

رژیم آل خلیفه آیت الله شیخ قاسم رهبر شیعیان بحرین و رییس دفترش شیخ حسین المحروس و میرزا الدرازی دیگر شخصیت شیعه بحرینی را به بهانه جمع آوری خمس و پولشویی متهم کرده، ادعایی که از سوی شیخ قاسم و دیگر محافل مستقل بحرین تکذیب شده است.

نیروهای امنیتی تمامی ورودی‌های شهرک «الدراز» (محل سکونت شیخ عیسی قاسم) را بسته‌اند و تجهیزات نظامی بیشتری به این منطقه اعزام شده است. برخی از فعالان می‌گویند از چند روز پیش نیروهای امنیتی آل خلیفه از ورود مواد غذایی به منطقه الدراز جلوگیری می‌کنند.

مساجد و حسینیه‌های منطقه الدراز به دنبال یورش نیروهای امنیتی فریاد الله اکبر سر دادند. نیروهای امنیتی همچنین به شماری از منازل اطراف شیخ عیسی قاسم هجوم بردند، تحصن کنندگان در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم برای استراحت از این منازل استفاده می‌کنند.

در همین حال هم وزارت کشور بحرین همزمان با یورش نیروهای امنیتی این کشور به منطقه «الدراز» و منزل شیخ عیسی قاسم عالی­ترین مرجع دینی بحرین تاکید کرد که این یورش­ها برای بازداشت افراد تحت تعقیب بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *