آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
امید پایگاه صهیونیستی به ترامپ؛

بازگشت عربستان به اوج/ بال‌های ایران قیچی می‌شود!

«ترامپ جایگاه و برتری سابق عربستان و متحدانش در منطقه را به آن‌ها بازخواهد گرداند.»

بازخبر / پایگاه صهیونیستی “دبکا فایل” (Debka File) با انتشار گزارشی تحت عنوان “چه کسی در خاورمیانه از دونالد ترامپ می ترسد؟” از محدود شدن نفوذ ایران و برتری عربستان در منطقه با روی کار آمدن دولت ترامپ سخن به میان آورده و عنوان کرده است: «ترامپ بال های ایران را قیچی خواهد کرد[!]»

در این گزارش آمده است: «در حال حاضر نمی توان به صورت قطعی در رابطه با سیاست های آینده دولت دونالد ترامپ در خاورمیانه صحبت کرد اما می توان گفت که به احتمال زیاد سیاست های او در تضاد با سیاست های دولت پیشین آمریکا خواهد بود.»

این پایگاه صهیونیستی ضمن بررسی روابط آمریکا و روسیه در دوران ترامپ و همچنین احتمال بهبود روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی در دولت ترامپ، در نهایت می نویسد: «بر  اساس گزارش منابع دبکا، تنها موضوع در رابطه با سیاست دونالد ترامپ در قبال خاورمیانه که به نظر می رسد قطعی باشد، تصمیم جدی ترامپ برای بریدن بال های ایران در منطقه و اتخاذ موضعی کاملا مخالف با مواضع باراک اوباما در این زمینه است.

هر چند اوباما هیچ گاه به این موضوع اعتراف نکرده است اما او ایران، عراق، سوریه و کمپ شیعیان را بر سنی ها ترجیح داده است. اما ترامپ به احتمال زیاد این روال را تغییر داده و در جهت مخالف آن حرکت خواهد کرد. ترامپ جایگاه و برتری سابق عربستان و متحدانش در منطقه را به آن ها بازخواهد گرداند.»

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

4 نظر برای “بازگشت عربستان به اوج/ بال‌های ایران قیچی می‌شود!”

  1. اکبری گفت:

    قدرت ایران از خودش است نه کس دیگر و بالهای قوی دارد که امریکا هم از آن حساب می برد و حال این خیالات خام عربستان که عددی نیست با امریکا نمی تواند جون بگیرد چون ظرفیت ندارد هوش ندارد فقط پول و تروریسم دارد که در حال نابودی است

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  2. ن-ش از چورس گفت:

    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند مخصوص فرد خاصی ازامریکا نیست بلکه مربوط به کل دولت امریکا و تمامی زمانهاست پس ترامپ هم هیچ غلطی نمی تواند بکند این کلام بزرگ بزرگمرد تاریخ یعنی امام خمینی میباشد

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  3. رضا گفت:

    فعلا که الحمدالله دم عربستان قیچی شده. تا بعد هم خدا بزرگه.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  4. مدافع ولایت گفت:

    ترامپ میخواهد بال های ایران را قیچی کند ؟ امام ما چندین سال است که بال های آمریکاه را قیچی کرده ( آمریکاه هیچ غلطی نمی تواند بکند ) تا اینکه بتواند بال های ایران را قیچی کند ......

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *