ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

اخلاقی : تا پایان سال تعداد ۳۸ هزار دستگاه تاکسی نوسازی می شود

عضو هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی کشور از نوسازی ۳۵ هزار و ۱۴۵ دستگاه خودرو تاکسی در کشور خبر داد و گفت: ۹۰ هزار دستگاه خودرو تاکسی فرسوده در کشور وجود دارد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی کشور از نوسازی ۳۵ هزار و ۱۴۵ دستگاه خودرو تاکسی در کشور خبر داد و گفت: ۹۰ هزار دستگاه خودرو تاکسی فرسوده در کشور وجود دارد.

حسین اخلاقی  با اشاره به ثبت‌نام ۶۵ هزار و ۶۸۱ نفر در طرح نوسازی تاکسی کشور اظهار داشت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال تعداد ۳۸ هزار دستگاه تاکسی نوسازی و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی در ادامه دلایل فاصله قابل توجه میان متقاضیان و آمار تاکسی‌های نوسازی شده را عدم تکمیل مبلغ آورده رانندگان، نداشتن ضامن معتبر و انصراف متقاضیان اعلام‌کرد و بیان‌داشت: اعضای هیئت مدیره جلسات متعددی با بانک برای تسهیل در پرداخت وام به رانندگان و متقاضیان طرح نوسازی تاکسی برگزار کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس به وجود و تردد ۹۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور اشاره‌ داشت و تصریح‌کرد: کمبود تاکسی با توجه به وجود منوهای متنوع حمل و نقل عمومی از جمله بی آر تی ، مترو و… چندان به چشم نمی‌آید ولی در عمل کشور با کمبود تاکسی رو‌به‌روست.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی کشور از نوسازی ۳۵ هزار و ۱۴۵ دستگاه خودرو تاکسی تا ۲۵ آذرماه امسال در کشور خبرداد و گفت: ۹۰ هزار دستگاه خودرو تاکسی فرسوده در کشور وجود دارد.

اخلاقی در ادامه با تبریک هفته حمل و نقل افزود: با توجه به تقدیم بودجه توسط دولت به مجلس شورای اسلامی، درخواست اتحادیه تاکسیرانی کشور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که بیمه رانندگان تاکسی در بودجه سال ۹۶ دیده شود و همچنین موضوع سخت و زیان آوری شغل رانندگان تاکسی در مجلس بررسی و با نگاه عالی دولت و نمایندگان تصویب شود.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *